Nem gondoltuk volna, de a Toyotánál valóra is váltották, hogy kombis változatot építettek az egyébként sportosan kupés formájú bZ4X-ből, az elektromos szabadidő-autó ezzel tágasabb és praktikusabb lehetett.

Nagyon beindult a Toyota, hiszen pár évvel azután, hogy bZ4X néven piacra dobták az első eleve elektromosnak tervezett autójukat, idén egy egész sor villanyautót mutatnak be. A bZ4X-nél kisebb C-HR+ és Urban Cruiser még nem minden, hiszen a bZ4X-nek készült egy újabb karosszériaváltozata: kombis formát alkottak a sportos szabadidő-autójuknak.

A bZ4X Touring 2,85 méteres tengelytávja nem változott, de a hossza 14 centiméterrel 4,83 méteresre nőtt,

a magassága két centivel lett nagyobb, 1,67 méteres. Utastere maradt ötszemélyes, viszont sokkal tágasabb, mint az alapmodellé. Öt ülés mögött 600 literes a csomagtatója, 148 literrel nagyobb az eddigi bZ4X-nél.

Stílusa az idén tavasszal megújult bZ4X-ét követi, de értelemszerűen teljesen egyedi hátsó részt alkottak hozzá.

A Touring hátsó lámpái hagyományosabbak, az aktuális divatnak megfelelően széles fénycsík világít hátul. Szériában járnak a fekete könnyűfém kerekek, és a képeken látható bronzos metálfényezés csak a Touringhoz érhető el.

A bZ4X kínálata a 167 lóerős, 57,7 kilowattórás akkukapacitású változattal indul, míg a Touring az eggyel erősebb, 224 lóerős elsőkerék-hajtású modellel rendelhető, 74,7 kilowattórás akkujával 560 kilométer a hatótávja. A csúcsmodell összkerék-meghajtású, a teljesítményét azonban 343-ról 380 lóerőre növelték. A bZ4X Touring jövő tavasszal érkezik a márkakereskedésekbe.

Ez is érdekelhet:

Csak a neve C-HR, de attól még ígéretes a Toyota elektromos autója

Itt a bZ4X kisebb testvére, ami kevésbé bonyolult nevet kapott (de csak egy kicsivel).

Az Urban Cruiser lesz a Toyota megfizethető elektromos autója

Nem véletlenül hasonlít a Suzuki e-Vitarára.

Ettől sem kell félnie a Teslának – kipróbáltuk a Toyota bZ4X-et

Ez az autó olyan, mint amikor nem volt kedved megcsinálni a házidat, de muszáj volt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Nyár, aperitivo, dolce vita Budapesten

Okos autók, makacs sofőrök – így viszonyulnak a magyarok az újabb technológiákhoz

340-ről fékezni, 24 órán át – Le Mans nemcsak egy verseny, hanem a motorsport maga

További cikkeink a témában
A nyár titkos karmesterei nélkül nincs biztonságos repülés
Hirdetés