Megújult a Toyota háromszáz lóerős hot hatch-e, a GR Corolla, melyben mostantól akár nyolcfokozatú automata váltó is lehet.
Világos a leosztás, hiszen az ötajtós karosszériájával praktikus Toyota GR Corolla nem kapható Európában, cserébe viszont a virgonc GR Yarisból az amerikai piac marad ki. A frissített hajtásból azonban így sem marad ki senki, már a GR Corolla is lehet automata váltós.
Három pedállal és hatfokozatú kézi váltóval igazi a móka, de az automata gyorsabb.
Kétség kívül sokkal szórakoztatóbb egy ilyen összkerekes hot hatch, ha a vezető gépészkedik a technikával, de sokaknak az automata váltó adta mindennapi kényelem és a váltások gyorsasága nagyobb örömöt jelent. A GR Corollába is ugyanaz a nyolcfokozatú automata váltó kerül, mint a GR Yaris frissített változatába. Ez a saját hűtővel felszerelt váltó a lassulás és a sebesség mellett a fék- és gázpedálok állását is nézi, ennek megfelelően váltja a fokozatokat.
Illetlenség volna egy lapon emlegetni a Toyota háromhengeres motorját a többivel, hiszen ez az 1,6 literes, turbós benzines kifejezetten ezekhez a modellekhez készül, és irgalmatlan módon túltervezett. Gyárilag 300 lóerősre és 400 Nm nyomatékúra lőtték be, de ennél jóval többet is bír, ezt már sokszor bizonyította.
Nem sok esztétikai változás van a frissített Toyota GR Corollán, de a lemezek alatt komolyan átdolgozták az autót. Ezentúl az alapfelszereltség része az első ás hátsó Torsen differenciálmű, javították a hűtést, továbbá új rugókat és futóműelemeket is fejlesztettek az autóhoz.
Ez is érdekelhet: