Háromszáz lóerős turbómotorral, összkerékhajtással és akár hatfokozatú kézi váltóval mutatta be a Lexus az LBX Morizo RR-t, ami hadat üzen az unalomnak.
Mindig tesz róla a Toyota és a Lexus, hogy a keveset fogyasztó és megbízható autók racionalitása mellett legyenek bőven olyan izgalmas modellek is, amiknél nem a csendes hibrid hajtás, hanem a vezetési élmény a lényeg. Ilyen az LBX Morizo RR is, mely távolról sem csak egy szokványos kis szabadidő-autó a sok közül.
Igazi meglepetés volt, amikor a Lexus belepakolta a GR Yaris és az Európában nem kapható GR Corolla hajtását a frissen bemutatott kis SUV-jukba. Az LBX legizmosabb változata viszont nem maradt egyszeri tanulmányautó, hanem éppen úgy valósul meg, ahogyan azt ígérték. Agresszívabb lökhárítókkal, kiszélesített karosszériával és dupla kipufogóval igazán sportos karakter az LBX Morizo RR.
Érdemes megtanulni az G16E-GTS kódot, mert ez a motor igazán megérdemli. A kifejezetten sportmodellekhez fejlesztett 1,6 literes, háromhengeres turbómotorban elképesztő mennyiségű mérnöki munka van. 300 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal viszi a kevesebb mint 1,5 tonnás LBX-et.
Automata váltóval is elérhető, amivel bizonyára könnyedén hozza az 5,2 másodperces százas sprintet, de sokkal izgalmasabb, hogy akár hatfokozatú kézi váltóval is elérhető a kezdetben kizárólag Japánban megvásárolható Lexus LBX Morizo RR.
Ez is érdekelhet: