Nem annyira drasztikus a váltás, de azért látványosan csupasz lett a Haas autója, de jól áll neki.
Az Olasz Nagydíj után a Haas bejelentette, hogy szakít fő- és névadó szponzorával, a Rich Energyvel, miután a két fél kapcsolata visszafordíthatatlanul megromlott.
A társulás nem volt hosszú életű: 2019-es idény kezdete előtt indult, mad júliusban az energiaital gyártó (balhés) tulaja a Twitteren szakított, most pedig már teljesen hivatalossá is vált.
A Haas hatalmas arculatváltáson esett át a szponzor érkezésével: dobta a csapat eredetileg fekete-fehér-piros színét a fekete-aranyért, amit így idény közben nem fog teljesen megváltoztatni az amerikai csapat: bár az energiaital-gyártót minden felületéről (még a nevéből is) eltávolította, a szezont már ebben az árnyalatban tolja le Romain Grosjean és a Kevin Magnussen – elég meztelen lett az autó így, de jól áll neki:
(Fotó: haasf1team.com, Haas F1 Team)