Az biztos, hogy három futamon után markáns különbség látszik, de az is tény, hogy nagyon sok van még hátra a szezonból.

A Ferrari és Charles Leclerc nagyon sima rajt-cél győzelmet aratott a hétvégi Ausztrál Nagydíjon, amihez részben az is kellett, hogy a futam hajrájában Max Verstappen alatt megálljon az autó – ezzel a holland az eddig lement három futamból kétszer is technikai ok miatt kényszerült feladni a versenyt, míg a monacói háromból két pole-t és két futamgyőzelmet és három leggyorsabb körért járó pontot szerzett.

Szinte már megalázó fölénnyel aratott győzelmet Leclerc Ausztráliában

Nehéz megmondani, ki tudja legyőzni ezt a Ferrarit és Charles Leclerc-t ebben az idényben.

A brit The Guardian szerint a Ferrari világbajnok autót épített az új idényre, ugyanakkor

a győzelemhez elengedhetetlen Leclerc is, aki „uralkodó és érinthetetlen (...) és egyértelműen megmutatta, hogy bajnokesélyesként sem remeg meg a keze”,

és ezt a vonalat viszi a spanyol Marca is, ami a megállíthatatlan” jelzővel illeti a monacót.

Eközben az olasz Corriere della Sera a maranellóiak totális dominanciájáról ír, míg a francia L’Équipe álláspontja valahol a két platform között helyezkedik el, kihangsúlyozva, hogy „Leclerc és a Ferrari masszív kombinációt alkot”.

Bár három futam után és hússzal a vége előtt még nagyon korai lenne bármit is kijelenteni, de egyelőre valóban úgy tűnik Leclerc és a Ferrari mindenki előtt jár és ők a világbajnokság legnagyobb esélyesei – a fogadóirodák szerint is ez a helyzet, például az Unibetnél:

  • a pilóták között 1,6-szoros szorzóval adják a monacói győzelmét mögötte Verstappen következik (3-szoros szorzó), majd Hamilton (11-szeres szorzó),
  • a konstruktőröknél pedig Ferrari (1,65-szörös szorzó), Red Bull (2,75-szörös szorzó), Mercedes (5-szörös szorzó) a jelenlegi sorrend.

(Fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Két mondat, ami elképzelhetetlen volt, hogy Hamilton szájából valaha el fog hangozni

Maradjunk annyiban, hogy nem ehhez szokott a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton.

Kiakasztotta a tahóságmérőt a Red Bull főnöke

Helmut Marko nem jókor, nem jó helyen szólalt meg, de elvonatkozatva az időtől és a helytől sem okosan nyilvánult meg.

Kiderült, mennyibe kerül Schumacher brutális autótörése a Haasnak

Azért az még mindig teljesen elképesztő, hogy úszhatta ezt meg Mick Schumacher.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hatalmas, hétszemélyes elektromos jövőkép – BYD Tang-teszt

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés