Az biztos, hogy három futamon után markáns különbség látszik, de az is tény, hogy nagyon sok van még hátra a szezonból.

A Ferrari és Charles Leclerc nagyon sima rajt-cél győzelmet aratott a hétvégi Ausztrál Nagydíjon, amihez részben az is kellett, hogy a futam hajrájában Max Verstappen alatt megálljon az autó – ezzel a holland az eddig lement három futamból kétszer is technikai ok miatt kényszerült feladni a versenyt, míg a monacói háromból két pole-t és két futamgyőzelmet és három leggyorsabb körért járó pontot szerzett.

Szinte már megalázó fölénnyel aratott győzelmet Leclerc Ausztráliában

Nehéz megmondani, ki tudja legyőzni ezt a Ferrarit és Charles Leclerc-t ebben az idényben.

A brit The Guardian szerint a Ferrari világbajnok autót épített az új idényre, ugyanakkor

a győzelemhez elengedhetetlen Leclerc is, aki „uralkodó és érinthetetlen (...) és egyértelműen megmutatta, hogy bajnokesélyesként sem remeg meg a keze”,

és ezt a vonalat viszi a spanyol Marca is, ami a megállíthatatlan” jelzővel illeti a monacót.

Eközben az olasz Corriere della Sera a maranellóiak totális dominanciájáról ír, míg a francia L’Équipe álláspontja valahol a két platform között helyezkedik el, kihangsúlyozva, hogy „Leclerc és a Ferrari masszív kombinációt alkot”.

Bár három futam után és hússzal a vége előtt még nagyon korai lenne bármit is kijelenteni, de egyelőre valóban úgy tűnik Leclerc és a Ferrari mindenki előtt jár és ők a világbajnokság legnagyobb esélyesei – a fogadóirodák szerint is ez a helyzet, például az Unibetnél:

  • a pilóták között 1,6-szoros szorzóval adják a monacói győzelmét mögötte Verstappen következik (3-szoros szorzó), majd Hamilton (11-szeres szorzó),
  • a konstruktőröknél pedig Ferrari (1,65-szörös szorzó), Red Bull (2,75-szörös szorzó), Mercedes (5-szörös szorzó) a jelenlegi sorrend.

(Fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Két mondat, ami elképzelhetetlen volt, hogy Hamilton szájából valaha el fog hangozni

Maradjunk annyiban, hogy nem ehhez szokott a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton.

Kiakasztotta a tahóságmérőt a Red Bull főnöke

Helmut Marko nem jókor, nem jó helyen szólalt meg, de elvonatkozatva az időtől és a helytől sem okosan nyilvánult meg.

Kiderült, mennyibe kerül Schumacher brutális autótörése a Haasnak

Azért az még mindig teljesen elképesztő, hogy úszhatta ezt meg Mick Schumacher.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Elmaradt a São Pauló-i Nagydíj időmérője

A csapatutasítás győzött a São Pauló-i sprintfutamon

További cikkeink a témában
Ezekből a fotelekből még nagyobb élmény filmet vagy meccset nézni
Hirdetés