Az ezer lóerősre húzott egyes Golfban nem is az a legérdekesebb, hogyan marad életben a sofőr egy izmos gáz után, hanem hogy miért nem jutott ez még senkinek az eszébe?

A Golf Mk1-et jó német szokás szerint annyiféle motorral szerelték, hogy estig sorolhatnánk, az izomautó szerepére kiválasztott kocsiban például alapból egy 1,8 literes, 112 lóerős motor dolgozott, amely a Golf 900 kilogrammos tömegéhez képest már eleve elég dinamikus vezetési élményt biztosított. És akkor képzeljük el, mit tesz a Garrett GTX4202R turbóval és egy 16 szelepes hengerfejjel ezer lóerőig húzott motor a szuperkönnyű kis kocsival! Ne, inkább mégse képzeljük el, csak indítsuk el a videót.

A Boba Motoring igencsak tisztességes munkát végzett a 16Vampir névre keresztelt Golffal, bár szerintünk még lehetne fokozni, mondjuk ha egy gyorsulási versenyen odaállítanák a Lambó-motoros Fiat 500, a legyőzhetetlen oldtimer Merci, vagy a szinte vezethetetlenül erős BMW mellé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés