A Volkswagen első eleve elektromosnak tervezett autójánál, az ID.3-nál eljött a ráncfelvarrás ideje. Ne számíts nagy változtatásokra, csak finoman igazítottak a karosszérián, és igényesebbé tették a belső teret.
2019-ben mutatta be a Volkswagen az első olyan modelljét, amit eleve elektromos autónak tervezett. Az ID-családot indító, kompakt méretű ID.3-nak nem volt könnyű dolga, de a Volkswagen szorgalmasan gyűjtögette, milyen változtatásokra lenne szükség, hogy sikeresebb legyen a piacon, és ezek egy részét most meg is oldotta.
Az esedékes ráncfelvarrással nem sokat változtattak az ID.3 stílusán, inkább csak a részleteken igazítottak.
A legkönnyebben az új lökhárítójáról ismerheted meg, ami a két szélén lévő kivágásokkal szélesebbnek láttatja az autót. Új könnyűfém kerekek és a képeken látható olívazöld szín jelent meg, a hátsó lámpák pedig új formában világítanak.
A belső térben elsősorban a minőségérzeten javítottak, a nagy műanyagfelületek területét csökkentették, és puha anyagokkal borították az ajtóbelsőket. Már a kormánykerékhez sem használnak valódi bőrt, ezzel teljesen mellőzték az állati eredetű anyagokat, míg a kárpitok 70 százalékban újrahasznosított anyagokból készülnek.
Az infotainment kritikáira válaszul az ID.3 az eddigi 10 colos helyett 12 colos érintőképernyőt kapott,
amin az ígéretek szerint logikusabban rendezett és gördülékenyebben fut a rendszer. Az alatta lévő érintősáv azonban továbbra sincs megvilágítva, a hátsó ablakemelőknek sincs külön gombja, és a kormánykerék érintőgombjai is velünk maradtak, ezt egy következő frissítés oldhatja csak meg.
A műszaki tartalom ezúttal nem változott, továbbra is 58 és 77 kilowattórás akkumulátorral rendelhető a 204 lóerős ID.3, de ezeket már akár 130 és 170 kilowattal lehet tölteni, a gyártó 426 és 546 kilométeres hatótávolságot ígér. A jövőben egy olcsóbb, kisebb akkus, valamint egy erősebb GTX változat megjelenésére számíthatunk.
Ez is érdekelhet: