A Volkswagen első eleve elektromosnak tervezett autójánál, az ID.3-nál eljött a ráncfelvarrás ideje. Ne számíts nagy változtatásokra, csak finoman igazítottak a karosszérián, és igényesebbé tették a belső teret.

2019-ben mutatta be a Volkswagen az első olyan modelljét, amit eleve elektromos autónak tervezett. Az ID-családot indító, kompakt méretű ID.3-nak nem volt könnyű dolga, de a Volkswagen szorgalmasan gyűjtögette, milyen változtatásokra lenne szükség, hogy sikeresebb legyen a piacon, és ezek egy részét most meg is oldotta.

Az esedékes ráncfelvarrással nem sokat változtattak az ID.3 stílusán, inkább csak a részleteken igazítottak.

A legkönnyebben az új lökhárítójáról ismerheted meg, ami a két szélén lévő kivágásokkal szélesebbnek láttatja az autót. Új könnyűfém kerekek és a képeken látható olívazöld szín jelent meg, a hátsó lámpák pedig új formában világítanak.

A belső térben elsősorban a minőségérzeten javítottak, a nagy műanyagfelületek területét csökkentették, és puha anyagokkal borították az ajtóbelsőket. Már a kormánykerékhez sem használnak valódi bőrt, ezzel teljesen mellőzték az állati eredetű anyagokat, míg a kárpitok 70 százalékban újrahasznosított anyagokból készülnek.

Az infotainment kritikáira válaszul az ID.3 az eddigi 10 colos helyett 12 colos érintőképernyőt kapott,

amin az ígéretek szerint logikusabban rendezett és gördülékenyebben fut a rendszer. Az alatta lévő érintősáv azonban továbbra sincs megvilágítva, a hátsó ablakemelőknek sincs külön gombja, és a kormánykerék érintőgombjai is velünk maradtak, ezt egy következő frissítés oldhatja csak meg.

A műszaki tartalom ezúttal nem változott, továbbra is 58 és 77 kilowattórás akkumulátorral rendelhető a 204 lóerős ID.3, de ezeket már akár 130 és 170 kilowattal lehet tölteni, a gyártó 426 és 546 kilométeres hatótávolságot ígér. A jövőben egy olcsóbb, kisebb akkus, valamint egy erősebb GTX változat megjelenésére számíthatunk.

Ez is érdekelhet:

Taxinak kiváló lenne, családi autónak viszont nem mindenkinek jó – Volkswagen ID.3-teszt

Érdekes, jól használható, tágas és komfortos Golf-méretű kocsi, de a minőségérzete tömegközlekedési eszközöké, nem egy 17 milliós autóé.

A Passat elektromos megfelelője lesz a Volkswagen ID.7

A Volkswagen minden eddiginél komolyabb ellenfelet állít a Teslának.

Kiderült, hogy mennyibe kerül a Volkswagen elektromos kisbusza

Rendelhető a jópofa ID.Buzz, és az árán igazából már nem is lepődhetünk meg.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
35% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
65% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés