Különleges ID.3 GTX-szel készült a Volkswagen a svájci Locarnóban rendezett találkozóra, mely stílusosan idézi meg a kilencvenes évek Golf Fire and Ice limitált szériáját.

Willy Bogner divattervezővel együttműködve készült a Volkswagen Golf Fire and Ice limitált szériája, melynek sötétlila fényezése és látványos utastere hamar népszerűvé tette. Eredetileg tízezer darab gyártását tervezték, végül azonban 16 700 példány készült a különböző motorral szerelt Golf Fire and Ice-ból. Ezt az autót idézi az ID.3 GTX Fire+Ice, melyet a műszaki fejlesztésekkel foglalkozó mérnökök szorgalmaztak.

Élénk lila és fekete árnyalatok között játszik az ID.3 GTX fényezése, még az eredeti Fire and Ice logó is megjelenik az autón.

Ellentétben a szériagyártású ID.3 GTX-szel, a Volkswagen ezen az egyetlen autón megmutatta, hogy a Bogner dizájnereivel együtt még képesek igazán érdekes utasteret csinálni a kompakt villanyautóba. Az díszbetétek lilák, az üléseken a jégkék és tűzpiros színek jelennek meg, a zipzáros betét mögött pedig felbukkan a Fire and Ice logó és a kettes Golf kétszínű kárpitjára emlékeztető szövet.

326 lóerővel és 545 Nm nyomatékkal messze túltesz a 160 lóerős kettes Golf GTI-n az ID.3 GTX Fire+Ice. Az elektromos kompakt legerősebb változata 5,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 200 km/óra. Mivel akár 185 kW-tal is tölthető, ezért tízről nyolcan százalékra kevesebb mint fél óra alatt feltöltődik.

Ez is érdekelhet:

Élvezhető veteránná érett ez a Volkswagen Golf GTI 16S

1988-as, és már beletekertek 160 ezer kilométert, mégis olyan, mintha új volna ez a Golf GTI.

Élesebb hot hatch lett a megújult Volkswagen Golf R

Drift móddal és 333 lóerővel szórakoztatja a vezetőt a legizmosabb Golf.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés