Sokan papucsot sem vesznek úgy, hogy nem tesznek benne néhány lépést. Mások pedig vesznek egy autót, mert jól néz ki a képeken.

Utóbbi kategóriában Magyarországon tizenkilencen biztosan vannak: ők rendelték meg az új Volvo XC90 First Editiont tavaly ősszel. Igen, ez az a típus, amelynek március 9-én tartották a hivatalos bemutatóját, amúgy pedig júniusban indul majd a forgalmazás. Online lehetett bejelentkezni az 1927 példányos, fekete fényezésű és borostyánszínű nappabőr kárpittal bélelt első széria egy darabjáért – úgy, hogy három dimenzióban még nem is láthatták, próbakört pedig végképp nem mehettek vele.

A tizenkilences szám pedig világrekord. Persze nem mennyiségi értelemben, hanem arányosan, a Volvo itthoni piaci részesedéséhez képest. Ne fanyalogjunk, hogy ebből vajon mennyi marad a magyar utakon, és mennyi megy reexportként külföldre, örüljünk, hogy van olyan képlet, amely alapján járműértékesítésben csúcsot tudunk dönteni.

A világrekordban már nem lehet részed, de 15 millió forinttól megrendelheted az új XC90-est.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.