Újabb kínai elektromos autót mutattak be, ez azonban azért lehet érdekes számunkra, mert a magyarországi piacon is tervezik a forgalmazását.

A kínai autóipari óriás Dongfeng modelljei hamarosan belépnek a magyarországi piacra, már megalakult az importőr, az első példányok próbarendszámmal róják a hazai utakat.

Hamarosan itthon is kapható lesz ez a kínai elektromos autó

Az első példány már az országban van.

A kínálatban olyan elektromos szabadidő-autókat találunk majd, mint a Seres 3, és most egy ennél is izgalmasabb típus érkezését jelentették be.

A kompakt méretű modellek után a Voyah Free egyenesen a legnagyobb prémiumautók ellen száll versenybe.

4,9 méteres hosszával és 1,95 méteres szélességével akkora, mint egy Audi Q7 vagy BMW X5, pontosabban érdemes inkább az Audi e-tronhoz vagy BMW iX-hez hasonlítani, hiszen egy teljesen elektromos hajtású SUV-ről van szó.

A Voyah Free két elektromotorja összesen 680 lóerős teljesítményre és 1000 Nm nyomatékra képes,

ezzel a tisztán elektromos hajtású SUV már 4,6 másodperc alatt eléri a százas tempót, a végsebességét csak 200 km/óránál korlátozzák. A hatótávja egy feltöltéssel 500 kilométer, bár ez még a kevésbé reális NEDC mérés szerinti adat.

A képek alapján a Voyah Free a dizájnjával és a felszereltségével is az európai prémium konkurensek mellé állítható.

A műszerfal teljes szélességét képernyők foglalják el, az első ülések szellőztethetők és masszázsfunkciósak, a felszereltség része a négyzónás klíma és a légrugózás, de éjjellátó rendszer fejlett vezetéstámogatók is elérhetők.

Kínában a Voyah Free nemcsak teljesen elektromos, hanem hatótávnövelő motorral szerelt változatban is készül,

ennél egy 1,5 literes, turbós benzinmotor tölti az akkumulátort. Az itthoni ára még nem ismert, de a kínai kereskedésekben 42 ezer eurónak megfelelő összegért lehet az Audi e-tron és BMW iX riválisához jutni.

Ez is érdekelhet:

Európát is meghódítaná a Tesla legújabb kínai riválisa

A csúcsmodellje olcsóbb lesz a belépő Model 3-nál.

Ilyet is tud Kína: cuki, csinos villanyautó Polo és Golf közti méretben

Nem is igazi autóbuzi, akinek nem ugrik be róluk 3-4 ihletadó európai vagy japán modell, az Ora Catek mégis a maga jogán bájos, kívánatos kocsik.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hatalmas, hétszemélyes elektromos jövőkép – BYD Tang-teszt

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés