Mondhatnánk úgy is, hogy az LVMH vezérigazgatója mattot adott.

Még tavaly december elején a Patek Philippe kiadta az egyébként azóta visszahívott 5711-es Nautilus babakék, Tiffany-brandelt számlapos változatát.

Égszakadás, földindulás várható.

írtam akkor nagy jósként és végül igazam is lett, mert kevesebb mint egy héttel a megjelenés után 2,1 milliárd forintnak megfelelő összegért kelt el egy aukción az első 5711/1A-018.

2,1 milliárd forintnak megfelelő összegért kelt el az első Tiffany-számlapos babakék Patek Philippe Nautilus

Prostitúció, drogkereskedelem és korrupció. Ezeken a területeken lehet a Patek-bizniszhez hasonló profitra szert tenni.

A pénz színe sokak szerint a zöld, de az elmúlt hónapokban a használt órás piacokon ez biztosan megváltozott, szinte minden babakék számlapos óra ára megugrott, a legjobban egyébként érdekes módon azé a Rolex „Tiffany” OP 41-é emelkedett, aminek papíron semmi köze nincs az egész Nautilus Tiffany-őrülethez. A sima hárommutatós Rolex Oyster Perpetual ára 2,5-szörösére emelkedett december óta.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

iWatches.by (@iwatches.by) által megosztott bejegyzés

Akárhogy is, az LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), a világ vezető luxustermékeket forgalmazó cégcsoportjának vezetője, Bernard Arnault úgy döntött, hogy felül a babakék vonatra, méghozzá egy nem akármilyen órával.

Bernard Arnault fia, Frédéric Arnault, aki nem mellesleg a TAG Heuer ügyvezető igazgatója, az Instagramra posztolta, hogy az édesapjával sakkozik, aki egy külön neki készült, mondhatni szuperkomplikált, Tiffany-számlapos Patek Nautlist visel.

A közelebbi fotóról kiderül, hogy Bernard Arnault csuklóján egy fehér arany 5740-es Nautilus látható. Az óra hasonlít a nemrég kiadott Tiffany-kék 5711-re, csakhogy ez az óra egy öröknaptáras, holdfázisos 5740-es. Az óra árát nem lehet meghatározni, mert teljesen egyedi, nagy valószínűséggel egyetlen készült belőle, személyesen Arnault-nak.

A legutóbbi hírek szerint a Patek Philippe végül beváltotta az ígéretét és visszavonta az említett 5711-es alapmodellt, a Hodinkee meg is írta, hogy az ikon már nem szerepel a gyártó honlapján, így a jövőben nagy valószínűséggel tovább fog robogni a Nautilus-őrület.

(Kiemelt kép: Frédéric Arnault)

Ez is érdekelhet:

„Nekem az ötmilliós luxusóra is csak egy darab acél, amibe bele kell tolni a vésőt”

Interjú Szijjártó István vésnökkel, aki a Maurice Lacroix Aikon Urban Tribe limitált kiadásának egyedi mintáit álmodta meg.

Ha szereted az órákat, de nem vagy hajlandó milliókat költeni, akkor ezt a cikket olvasd végig

Az órázás mindenkié, nem csak a gazdagoké. Miért kéne elnézést kérni, ha olcsó órát hordunk?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Katja szereti az állatokat, magára is varratott néhányat

Trükkök, ha beütne a kajakóma a karácsonyi zabálástól

Clarissa kedvéért még 23-án is hajlandók vagyunk sorban állni

További cikkeink a témában