Jön a csapat új dokumentumfilmje, amelynek forgalmazásához érdekes és szokatlan módszert választott az ötösfogat.

Tavaly egy utolsó fellépésre összeállt minden idők legkultikusabb komédiás csapata, a Monty Python, és egy történelmi show-sorozatot nyomtak le a londoni O2 Arénában. A tíz éjszakáról dokumentumfilm is készült, ami a The Meaning of Live, azaz kb. Az élő értelme címet viseli (ami utalás a grupp Az élet értelme című 1983-as filmjére.)

A csoport arra készül, hogy Amerikában amolyan közösségi finanszírozással vigyék el a filmet minél több moziba, és ebben a minden bizonnyal Python-fan közösség tagjainak segítségét kérik. Aki szeretne egy vetítést összehozni a lakóhelye közelében lévő moziban, annak csak kapcsolatba kell lépnie a GATHR Films-szel – ők forgalmazzák a dokumentumfilmet Amerikában – és el kell kezdenie nézőket toborozni a vetítéshez. Ha összejön egy kritikus minimum szám, akkor létrejön a vetítés.

Érdekes üzleti modell, a jó üzleti érzékkel megáldott csoport minden bizonnyal a fanatikus rajongóbázisban bízik, amelyet a tavalyi fellépéseket övező gigasiker után semmiképpen sem szabad lebecsülni. Akkor a Pythonok egy estén terveztek fellépni, de olyan érdeklődés övezte az összeállást, hogy végül tíz estét vállaltak, és mind telt házzal ment le. Az első napra a jegyek 43,5 másodperc alatt fogytak el.

Reméljük, ez is bejön az öregeknek, mert nagyon bírjuk őket.

Itt van negyven dolog, amit tudni kell róluk.

És ha már mindent tudsz, akkor teszteld le a Gyalog galopp vagy éppen a Brian élete-kvízt, jó buli lesz!

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon