Figyelj, mert éppen az Internet 2020 történik a Lidl Facebook oldalán!

Az egész sztori tegnap délután egy órakor kezdődött, amikor az áruházlánc kicsit odapirított az IKEA-nak ezzel a remekbe szabott svédhúsgolyó-reklámmal:



Márminthogy ééérted... svéd húsgolyó, ráadásul

„ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató!”

Ennél már akkor sem lehettek volna egyértelműbbek, ha beraknak egy képet a háttérbe valamelyik IKEA-áruházról. Nagyjából mindenki vette a lapot, a mindenki alatt pedig az IKEA szemfüles social media managerét is értjük, aki ezzel a remek kontrával ütötte vissza a magas labdát a Lidl térfelére:

És ami a legszebb az egészben, hogy a könnyed visszatrollkodásra a Lidl sem felejtett el jó fejnek lenni:

Itt aztán elszabadult a pokol, és a bejegyzés alatt mostanra már egymás sarkát tapossák a különböző piaci szereplők, akiknek valahogy simán sikerül felülni a húsgolyós analógiára. Egy fogorvosi magánrendelő esetében például nem teljesen világos, mivel tud beszállni a jókedélyű vérszívásba, de a Central Dent simán vette az akadályt:

Nem kevésbé volt ügyes az a gyakornok, aki a Michelin Facebook-accountját terelgeti:

A Burger Kingnek ellenben sikerült odavernie az egész svéd gasztronómiának:

Lassan gyakorlatilag már alig van olyan közismert márka, ami nem jelent meg a bejegyzés alatti gigászi kommentfolyamban.

A csipkelődés átváltott egyfajta össznépi marketinges dzsemboriba, ahol mindenkinek van valami hozzáfűznivalója a Svédországba utazáshoz, meg a húsgolyókhoz.

Olyan is akad, aki nem akar beszállni a svédezésbe, és épp ezért lesz baromi vicces. A Kométa például ezzel a „bontok egy zacskó popcornt” mentalitással járult hozzá a murihoz.

A több mint ezer hozzászólás elképesztően változatos képet mutat. Simán megfér egymás mellett az egészségügyi...

... és az életvezetési tanácsadás:

Mostanra a Lidl bejegyzése a legdinamikusabban fejlődő hirdetési felület a neten, ami simán elbír még egy csapágyas reklámot is.

És naná, hogy mi sem maradtunk ki a buliból:

Legutóbb Schobert Norbi marhaságai miatt álltak így egy térfélre a piac szereplői...

Így zárt össze egy rakás népszerű márka Norbi hülyesége ellen

Mert azért azt szögezzük le, hogy amit Schobert Norbert fitneszguru mondott a terhesség alatti/utáni elhízás és a válások kapcsolatáról, az echte baromság.

...de az apropónak ezúttal szerencsére több köze van a derűhöz és a humorhoz, mint az emberi hülyeséghez.

A folyamatosan száz fokon égő kommentforradalomért kattints az eredeti bejegyzésre odafönn! Mi most ezzel a miskolci gyöngyszemmel zárjuk sorainkat:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A ma 40 éves Scarlett Johansson tíz legjobb filmje

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés