Kicsit olyan, mint a Pixar Fel! című remekműve, ami egyáltalán nem baj. Kedvünk támadt venni egy piros, kinyitható széket.

Az IKEA nagyon belecsapott a lecsóba, már ami a reklámokat illeti. Legutóbb gerillakampánnyal készültek, egy svéd utcán állították meg a forgalmat egy kopasz, félmeztelen operaénekessel, most pedig egy befásult öregúr sztorijával szabadítják fel bennünk a mélyen szunnyadó kalandort és persze a vásárlót is. Mire nem jó egy kinyitható, piros szék? Nézd meg, nagyon szép reklám, de nem az áruházba, hanem egy utazási irodához vezet majd az első utad a megnézése után.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés