Mint a repülőgépekkel kapcsolatban gyakorlatilag minden, a nagyjavítás is érdekes.

Rázós percek a hajtóműpróba alatt: felszállóteljesítményen süvítő hajtómű, befékezett és kiékelt repülőgép. A pillanat, amikor a Boeing 757-es kitörne, de a betonon kell maradnia. A Németországban dolgozó magyar pilóta, aki hazarepüli a C-checken átesett ceruzagépet. Repülős origami: a műhely, ahol a 78 ezer dolláros vészcsúszdát vizsgálják és hajtogatják vissza a dobozába. És a speciális laboratórium, ahol az egyes alkatrészek rejtett sérülései, repedései után kutatnak csúcstechnológiás módszerekkel.

Folytatódik a Légiközlekedési Kulturális Központ izgalmas hangártúrájat az Aeroplex of Central Europe ferihegyi bázisán. Milyen, több órás ellenőrzéseket hajtanak végre a pilóták a nagyjavított gépen? Kell-e klasszikus berepülést tartani? Hogyan használható egy repülőgép vészcsúszdája mentőtutajként? Mi mindent tartalmaz a speciális túlélő készlet? És hogyan újulnak meg napról napra a Condor repülőgépei Budapesten?

Ez is érdekelhet:

Szagtalan disznók, kezes bárány repülőgép és más történetek a Malév-pilótától

Trangóni Béla Il–18-ason kezdte, Boeing 767-esen fejezte be, és az élményeit nem cserélné el semmilyen lottófőnyereményre.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Erre a tíz egyszerű kérdésre iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Így néz ki a 45 millió fényévre lévő galaxis, amit szupernóva-robbanások fénye világít meg

Itt tudod megnézni, merre jár éppen a Télapó az ajándékokkal

További cikkeink a témában
Luxus ízek, felejthetetlen pillanatok – Így válassz tökéletes szeszes italt karácsonyra
Hirdetés