A Facebookra egyre kevesebben regisztrálnak, senkiháziak kezében a közösségi média, Mark Zuckerbergék pedig osztottak szoroztak, és a végén csak rájöttek, hogy mi lehet a baj, ami miatt az emberek megutálták a Facebookot.

Az a nyavalyás logó, hát persze. Nem elég barátságos. Tehát Zuck és csapata felkért egy igazi nagymenőt, Eric Olsont a Process Type Foundtól, hogy tervezzen nekik egy újabb, barátságosabb logót. Most pedig tessék megkapaszkodni, mert hamarosan ebből:

Ez lesz:

Mit szólsz az új Facebook-logóhoz?

Látod? Nem látod? Megjött a kedved hozzá, hogy leregisztrálj a Facebookról, csak hogy aztán újra regisztrálhass? Hát Olsonnak mindenesetre biztosan nem ez volt a személyes Mona Lisája, hiszen a Facebook védjegyévé vált "f" betűhöz ugye nem nyúlhatott, a többi meg pont úgy néz ki, mintha ctrl+c, ctrl+v-vel másolta volna ki egy elsős olvasókönyvből.

Szerintük barátságosabb lett a logó, szerintünk csak simán bénább, de inkább mondd meg te, hogy mi van.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet

150 000 táncoló robotfűnyíró: a technológia a fejlesztés mögött

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

További cikkeink a témában