A Facebookra egyre kevesebben regisztrálnak, senkiháziak kezében a közösségi média, Mark Zuckerbergék pedig osztottak szoroztak, és a végén csak rájöttek, hogy mi lehet a baj, ami miatt az emberek megutálták a Facebookot.
Az a nyavalyás logó, hát persze. Nem elég barátságos. Tehát Zuck és csapata felkért egy igazi nagymenőt, Eric Olsont a Process Type Foundtól, hogy tervezzen nekik egy újabb, barátságosabb logót. Most pedig tessék megkapaszkodni, mert hamarosan ebből:
Ez lesz:
Mit szólsz az új Facebook-logóhoz?
Látod? Nem látod? Megjött a kedved hozzá, hogy leregisztrálj a Facebookról, csak hogy aztán újra regisztrálhass? Hát Olsonnak mindenesetre biztosan nem ez volt a személyes Mona Lisája, hiszen a Facebook védjegyévé vált "f" betűhöz ugye nem nyúlhatott, a többi meg pont úgy néz ki, mintha ctrl+c, ctrl+v-vel másolta volna ki egy elsős olvasókönyvből.
Szerintük barátságosabb lett a logó, szerintünk csak simán bénább, de inkább mondd meg te, hogy mi van.