Hát nem játékra, és meglepő módon az emberek alig fele szokott zenét hallgatni a telefonján. - Ez derül ki a Simple által végzett felmérésből, ami a magyar mobilhasználók szokásait vizsgálta.

Eszerint a többség három dologra használja viszonylag rendszeresen a telefonját: navigációra az emberek mintegy kétharmada, kommunikációra 69%, a legtöbben, 71% pedig közösségi média tevékenységhez, vagyis igen, ahogy azt már valószínűleg kitaláltad

facebookozni szoktunk a telefonunkon.

A Simple egy csinos infografikában is összefoglalta a felmérést (az eltérést az okozza, hogy itt a "mire használják az okostelefonjukat?"-rész csak a Simple felhasználókra vonatkozik):

Mobilfizetésre amúgy az összes okostelefon-tulajdonos mintegy ötöde használja a telóját, ami nem olyan nagy szám, viszont folyamatosan emelkedik. Ebben komoly szerepe van a Simple-nek is, ami 135 ezer felhasználójával az elmúlt évek egyik legsikeresebb magyar alkalmazása, és ahogy a fenti infografikából is látszik, elég erősen fellendítette a mobilos vásárlás szerepét olyan területeken, mint a parkolás, az autópálya-matrica vásárlása és a jegyvásárlás.

Utóbbi annak is köszönhető, hogy ma már szinte az össze Cinema City-moziba vehetünk jegyet a Simple-lel, így elkerülve a hosszadalmas sorban állást. A két cég között annyira szoros az együttműködés, hogy az Aréna plázában található IMAX-nek is új nevet adtak, így ne csodálkozz, ha az Amerika kapitány bemutatóján már Simple IMAX feliratú szemüveget kapsz majd a mozihoz.

A jegyvásárlás területén a Simple részesedése minden bizonnyal tovább fog emelkedni hamarosan, hiszen az alkalmazással minden nagyobb nyári fesztiválra kétezer forinttal olcsóbban vehetünk jegyet.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon