Repülés előtt számolni kell – ami nem mindig sikerül.

Üzemanyag, cargo, poggyászok és utaslétszám. Ebből áll össze, hogy milyen súllyal fog felszállni egy adott járat. Nem mindegy, hogy hány férfi, nő és gyermek foglal helyet a fedélzeten, és milyen tolóerővel indul meg a repülőgép a pályán. De hogyan kalkulálnak a légitársaságok az utasok súlyával, ha nem mérik meg őket? Hogyan lett nyolc tonnával nehezebb az a repülőgép, amely 1985-ben nem tudott elemelkedni a ganderi pályáról? Mindez kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ videójából.

Ez is érdekelhet:

Elnézést, rossz repülőtéren landoltunk!

Ilyen is előfordul, és nem csak a filmekben.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés