Repülés előtt számolni kell – ami nem mindig sikerül.

Üzemanyag, cargo, poggyászok és utaslétszám. Ebből áll össze, hogy milyen súllyal fog felszállni egy adott járat. Nem mindegy, hogy hány férfi, nő és gyermek foglal helyet a fedélzeten, és milyen tolóerővel indul meg a repülőgép a pályán. De hogyan kalkulálnak a légitársaságok az utasok súlyával, ha nem mérik meg őket? Hogyan lett nyolc tonnával nehezebb az a repülőgép, amely 1985-ben nem tudott elemelkedni a ganderi pályáról? Mindez kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ videójából.

Ez is érdekelhet:

Elnézést, rossz repülőtéren landoltunk!

Ilyen is előfordul, és nem csak a filmekben.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Tíz egyszerű kérdés, amire iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés