Ennél kreatívabb hirdetést talán kitalálni sem lehetne: az Old Irish sörmárka emberei Grúzia fővárosában, Tblisziben állítottak meg járókelőket az utcán, akik a Samsung kiváló virtuális valóság-szemüvegével, a Gear VR-ral járhatták be Írország csodás tájait. Csakhogy amikor levették a szemüveget, még a szájuk is tátva maradt.

Ugyanis amíg az emberek éppen elmerültek Írország szépségeiben, szorgos kezek egy komplett kocsmát építettek köréjük, így amikor levették a Gear VR-t, a virtuális valóság hirtelen megelevenedett.

Innen jeleznénk az Old Irishnak, hogy mi egyszer szívesen ébrednénk arra, hogy kocsmát építettek körénk. Ha akarják, le is videózhatják, hogy mit szólunk hozzá, nekünk mindegy.

(Forrás: Kreatív)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés