Ennél kreatívabb hirdetést talán kitalálni sem lehetne: az Old Irish sörmárka emberei Grúzia fővárosában, Tblisziben állítottak meg járókelőket az utcán, akik a Samsung kiváló virtuális valóság-szemüvegével, a Gear VR-ral járhatták be Írország csodás tájait. Csakhogy amikor levették a szemüveget, még a szájuk is tátva maradt.

Ugyanis amíg az emberek éppen elmerültek Írország szépségeiben, szorgos kezek egy komplett kocsmát építettek köréjük, így amikor levették a Gear VR-t, a virtuális valóság hirtelen megelevenedett.

Innen jeleznénk az Old Irishnak, hogy mi egyszer szívesen ébrednénk arra, hogy kocsmát építettek körénk. Ha akarják, le is videózhatják, hogy mit szólunk hozzá, nekünk mindegy.

(Forrás: Kreatív)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Videón a tomboló Napunk tízezer kilométer magas plazmanyúlványai és az egymillió Celsius-fokos régiói

A kitörő vulkánba repült egy drón, és végig vette, ahogy elnyeli a kilövellő forró láva

Így fog kinézni a 25 év után feltámasztott legendás Nokia modern változata

További cikkeink a témában