Ennél kreatívabb hirdetést talán kitalálni sem lehetne: az Old Irish sörmárka emberei Grúzia fővárosában, Tblisziben állítottak meg járókelőket az utcán, akik a Samsung kiváló virtuális valóság-szemüvegével, a Gear VR-ral járhatták be Írország csodás tájait. Csakhogy amikor levették a szemüveget, még a szájuk is tátva maradt.

Ugyanis amíg az emberek éppen elmerültek Írország szépségeiben, szorgos kezek egy komplett kocsmát építettek köréjük, így amikor levették a Gear VR-t, a virtuális valóság hirtelen megelevenedett.

Innen jeleznénk az Old Irishnak, hogy mi egyszer szívesen ébrednénk arra, hogy kocsmát építettek körénk. Ha akarják, le is videózhatják, hogy mit szólunk hozzá, nekünk mindegy.

(Forrás: Kreatív)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez volt az első fotó a csernobili atomkatasztrófáról

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés