Az ezer lóerősre húzott egyes Golfban nem is az a legérdekesebb, hogyan marad életben a sofőr egy izmos gáz után, hanem hogy miért nem jutott ez még senkinek az eszébe?

A Golf Mk1-et jó német szokás szerint annyiféle motorral szerelték, hogy estig sorolhatnánk, az izomautó szerepére kiválasztott kocsiban például alapból egy 1,8 literes, 112 lóerős motor dolgozott, amely a Golf 900 kilogrammos tömegéhez képest már eleve elég dinamikus vezetési élményt biztosított. És akkor képzeljük el, mit tesz a Garrett GTX4202R turbóval és egy 16 szelepes hengerfejjel ezer lóerőig húzott motor a szuperkönnyű kis kocsival! Ne, inkább mégse képzeljük el, csak indítsuk el a videót.

A Boba Motoring igencsak tisztességes munkát végzett a 16Vampir névre keresztelt Golffal, bár szerintünk még lehetne fokozni, mondjuk ha egy gyorsulási versenyen odaállítanák a Lambó-motoros Fiat 500, a legyőzhetetlen oldtimer Merci, vagy a szinte vezethetetlenül erős BMW mellé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Imádjuk a bogaras lányokat!

Ha mindig is Eleanor volt a vágyad, de kabrió legyen

Fedezd fel Materát ezzel a csodálatos Alfa Romeo 2600 Sprinttel

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés