Akár sikeres lesz az Apple kiterjesztettvalóság-projektje akár nem, azt már most kijelenthetjük, hogy a cég marketing szempontból megtalálta az aranytojást tojó tyúkot az ARKittel.

A kiterjesztettvalóság-alkalmazások létrehozására kiadott fejlesztői csomag ugyanis gyakorlatilag olyan ingyenreklámot hoz az Apple-nek, amilyet még az iPhone sem szokott, szinte nem telik el úgy nap, hogy ne érkezne hír egy újabb ügyes megoldásról, ami megváltoztathatja, ahogyan a telefonunkat használjuk.

A legújabb ilyen ötlet a közlekedést teszi sokkal egyszerűbbé: miután a szokott módon kiválasztottuk a telefonunkon a célpontot, az alkalmazás egy kék vonalat vetít ki a valódi utcaképre, jelezve, hogy merre kell mennünk, a fordulókat pedig hatalmas piros nyilak jelzik.

Andrew Hart on Twitter

ARKit + CoreLocation, part 2 https://t.co/AyQiFyzlj3

Persze nyilvánvaló, hogy Andrew Hart öltete nem annyira telefonon, mint inkább egy kiterjesztettvalóság-szemüveggel lenne igazán hasznos (ki az, aki úgy akarna sétálni az utcán, hogy az iPhone-ját végig szemmagasságban tartja?), de ha minden jól megy, talán már arra sem kell sokat várnunk. Sőt, valójában már nem is kell várnunk.

(Nyitókép: Todd Huffman/Flickr)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez volt az első fotó a csernobili atomkatasztrófáról

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés