Bemutatták őket, és szinte mindent tudunk róluk, csak azt nem, hogy milyen vezetni. Mutatunk tizenöt vadonatúj modellt, ami 2019-ben érkezik a kereskedésekbe, és alig várjuk, hogy a kormányuk mögé ülhessünk.

Audi e-tron

Az Audinál bizonyára tűkön ülve várják, hogy végre megérkezzenek az e-tron első példányai, hiszen ez lesz a márka első teljesen elektromos autója. A manapság divatos crossover formát két elektromotor hajtja összesen 408 lóerő teljesítménnyel, és

Nála jobban talán csak a sportosabb formájú e-tron GT érkezését várjuk.

Olvass róla még:

BMW 3-as sorozat

A formája teljesen új, de nemcsak ezért érdekes a 3-as sorozat idén érkező új kiadása, hanem azért is, mert a BMW szerint még jobb lesz vezetni.

és persze a motorok, amelyek közül a 374 lóerős és 500 Nm nyomatékú hathengeres lesz a legizgalmasabb. Ha a zöld vonal jön be inkább, akkor 252 lóerős plug-in hibrid változata is lesz az új 3-asnak.

Olvass róla még:

BMW Z4

Még egy BMW, de nagyon jó okunk van rá, hogy felvegyük a listára, hiszen az új Z4 a vezetés élvezetét hirdeti. A kétüléses roadster legújabb generációja ismét vászontetős lett, a formájáról pedig inkább döntsd el magad, hogy tetszik-e, mindenesetre a műszaki tartalom ellen nem lehet kifogásod.

Olvass róla még:

DS 3 Crossback

A legendás DS neve a Citroën prémiummárkájaként él tovább, és be kell látnod, hogy a sportosan vezethető, vagány kis DS 3 elég jól sikerült.

A kínálat kisautós motorokkal indul, de amit igazán várunk, az a tisztán elektromos E-Tense lesz, 136 lóerővel, 50 kilowattórás akkuval és 300 kilométeres hatótávval.

Olvass róla még:

Jaguar I-Pace

Az újdonság a crossoverek közé érkezett, de áramvonalasabb a többinél, és a műszerfala is tele van high-tech megoldásokkal. 400 lóerős hajtáslánca öt másodpercen belül gyorsítja százra, 90 kilowattórás akkuja 480 kilométerre viszi el egy feltöltéssel, a felszereltsége pedig tényleg hiánytalan.

Olvass róla még:

Kia ProCeed

Mostanra tudjuk, hogy az új Ceed nemcsak ésszerű választás, hanem vezetni is jó, és hamarosan már kétféle kombit is választhatsz belőle.

A legjobban a GT változatát várhatjuk, amit 1,6 literes, turbós benzinmotorral szerelnek, 205 lóerő pedig bőven elég lesz a lendületes kirándulásokhoz.

Olvass róla még:

Lexus UX

Jó ideje nem kell bizonyítania a Lexusnak, hogy a csendes és hatékony hibridek közt az élen jár, és már szabadidő-autóból is bőven van a kínálatában. A régóta ismert RX alá néhány éve érkezett meg az atletikus NX, most pedig itt a kompakt méretű UX, amivel a városban is egyszerű lesz forgolódni.

Olvass róla még:

Mazda3

A Mazda3-at eddig is a legszebb kompaktok közé soroltuk, és a legújabb generációja még tovább megy, a formája tanulmányautósan feltűnő lett, az utastér igényessége pedig felveheti a versenyt a prémiumautókéval.

amiről a vadonatúj fejlesztésű, a benzinesek és a dízelek előnyeit egyesítő 181 lóerős motorja is gondoskodik.

Olvass róla még:

Mercedes-Benz EQC

Szinte az Audival és a Jaguarral egyszerre jön ki a Mercedes-Benz is a tisztán elektromos crossoverrel. A közepes méretűnek szánt, de azért jókora EQC

80 kilowattórás akkumulátorával 400 kilométert megy el két feltöltés között, és nem sokkal később 110-es akkuval is kapható lesz.

Olvass róla még:

Peugeot 508 SW

A limuzinról már tudjuk, hogy vezetni is remek, és idén megérkezik a kombi, ami ahhoz hasonlóan gyönyörű lett. Az SW csomagtere 530 literes, a motorja GT változatban 225 lóerős, és hamarosan plug-in hibrid is lesz belőle, szintén 225 lóerővel, akár összkerékhajtással, és 40-50 kilométeres elektromos hatótávval.

Olvass róla még:

Porsche 911

Varga Péter dizájner munkája nyomán fantasztikusan néz ki a vadonatúj 911-es, ami az év egyik legjobban várt újdonsága lesz.

hiszen a turbós, hathengeres bokszermotorja 450 lóerős, amivel 3,7 másodpercnél több idő nem kell neki, hogy százra gyorsuljon. Mire kipróbáljuk, már kabrió is lesz belőle.

Olvass róla még:

Škoda Scala

Nem vehet mindenki Porschét, és a Škoda újdonsága remek ajánlatnak ígérkezik a családi autók között. A cseh márkánál belátták, hogy a Rapid nem volt túl megnyerő, ezért jóval mutatósabbra rajzolták az utódját, ami a Scala nevet kapta. A 4,36 méter hosszú ötajtós a 467 literes csomagterével, temérdek praktikus ötletével és modern extráival

Olvass róla még:

Tesla Model 3

Oké, a Tesla már 2017-ben megmutatta a kisebbik típusát, a Model 3-at mégis az idei év újdonságai közé sorolhatjuk, mert

Az egyetlen hatalmas érintőképernyőből álló műszerfalával, akár 4,5 másodperces százra gyorsulásával és 500 kilométeres hatótávjával alig várjuk, hogy kipróbáljuk.

Olvass róla még:

Toyota Supra

Nem tudott volna ennél jobban felcsigázni minket az új Supra érkezésére a Toyota, hiszen álcázva már megmutatták, és sok részletet elárultak róla, de a hivatalos premiert csak idén tartják. A BMW-vel közösen fejlesztett sportautóba háromliteres, soros hathengeres motor kerül legalább 300 lóerővel, ami öt másodpercen belül gyorsítja százra.

Olvass róla még:

Volkswagen ID Neo

Az ábécésorrendben és időrendben is a végére marad a Volkswagen újdonsága, amit még idén bemutatnak, de vezetni már lehet, hogy csak jövőre fogjuk. A wolfsburgi márka azt ígéri, hogy az ID modellcsalád első tagja, amit egyszerűen csak Neo néven emlegetnek, felforgatja majd a hagyományos autók piacát.

Olvass róla még:

 

Te melyiket várod a legjobban?

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon