Sokak kedvence a Mustang első generációja, annak is a Boss kivitele az egyik legizgalmasabb. Most egy olyan példányt mutatunk, amit Grabber Yellow színre fényeztek, és nagyobb V8-as motorral szerelték fel.

1964-ben jelent meg a Mustang, és a Ford sportautója hamarosan legendává vált. Az amerikai autógyártók szokásai szerint minden évben változtattak rajta valamit, és számtalan különkiadását mutatták be. 1969-ben jelent meg a Boss kivitel, amit a 4,9 literes és a 7,0 literes V8-as motorral is kínáltak, a képeken látható 1970-es autót eredetileg az előbbivel szerelték.

Jelenlegi tulajdonosához 2001-ben került, majd évekkel később teljes felújításnak vetette alá, így a Mustang Boss motorházfedele alá a külön is megvásárolható 5,7 literes V8-as motor került.

A teljesítményét ezzel csaknem megduplázták, az eredeti 210-ről 400 lóerőre növelték,

ezt pedig a négyfokozatú manuális váltóval lehet beosztani.

Grabber Yellow fényezésével és fekete csíkjaival, fekete bőrüléseivel és fabetétjeivel ez a Mustang Boss a hetvenes évek hajnalának ikonja.

Hozzá méltó képeket készítettek róla az arizonai naplementében, és ezzel hirdették meg a Bring a trailer oldalán, ahol 82 ezer dollárért csaptak le rá, ez közel 29 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

A bérautók csúcsa volt ez a Shelby GT350 H

Napi tizenhét dollárért lehetett kibérelni az izmos Mustangot.

A színéről nevezték el ezt a ’67-es Ford Mustangot

Rendesen átépítették a Mustangot a Ringbrothers műhelyében.

Ha a ’69-es Mustang Mach 1 nem elég, nézd meg ezt!

A tuningolt Mustang teljesítményét nem vitték túlzásba, bőven elég sok így is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
36% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
64% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés