Sokak kedvence a Mustang első generációja, annak is a Boss kivitele az egyik legizgalmasabb. Most egy olyan példányt mutatunk, amit Grabber Yellow színre fényeztek, és nagyobb V8-as motorral szerelték fel.

1964-ben jelent meg a Mustang, és a Ford sportautója hamarosan legendává vált. Az amerikai autógyártók szokásai szerint minden évben változtattak rajta valamit, és számtalan különkiadását mutatták be. 1969-ben jelent meg a Boss kivitel, amit a 4,9 literes és a 7,0 literes V8-as motorral is kínáltak, a képeken látható 1970-es autót eredetileg az előbbivel szerelték.

Jelenlegi tulajdonosához 2001-ben került, majd évekkel később teljes felújításnak vetette alá, így a Mustang Boss motorházfedele alá a külön is megvásárolható 5,7 literes V8-as motor került.

A teljesítményét ezzel csaknem megduplázták, az eredeti 210-ről 400 lóerőre növelték,

ezt pedig a négyfokozatú manuális váltóval lehet beosztani.

Grabber Yellow fényezésével és fekete csíkjaival, fekete bőrüléseivel és fabetétjeivel ez a Mustang Boss a hetvenes évek hajnalának ikonja.

Hozzá méltó képeket készítettek róla az arizonai naplementében, és ezzel hirdették meg a Bring a trailer oldalán, ahol 82 ezer dollárért csaptak le rá, ez közel 29 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

A bérautók csúcsa volt ez a Shelby GT350 H

Napi tizenhét dollárért lehetett kibérelni az izmos Mustangot.

A színéről nevezték el ezt a ’67-es Ford Mustangot

Rendesen átépítették a Mustangot a Ringbrothers műhelyében.

Ha a ’69-es Mustang Mach 1 nem elég, nézd meg ezt!

A tuningolt Mustang teljesítményét nem vitték túlzásba, bőven elég sok így is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés