Miután kipróbáltuk, nem keveselltük az új Audi RS3 teljesítményét, de akinek 400 lóerő sem elég, annak itt az RS3-R, ahol az Abt jócskán rádobott az öthengeres turbómotor teljesítményére.
Az Abt nem szokott szerénykedni, ha a teljesítmény növeléséről van szó, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen tartalékok vannak az Audi győri gyártású öthengeres turbómotorjában. Az új Abt RS3-R teljesítményét ugyanis nem kevéssel, 400-ról 500 lóerőre növelték meg, a maximum nyomaték pedig 500-ról 600 Nm-re növekedett.
Az eredményt a motorvezérlés átprogramozásán kívül az intercooler cseréjével érték el, de a kipufogórendszer is egyedi, amiről a négy matt fekete vég árulkodik. Az összkerékhajtású RS3-R pedig jóval gyorsabb is lett a gyárinál, 3,8 helyett 3,3 másodperc is elegendő, hogy százra rajtoljon,
a végsebesség korlátozását az Abt saját okostelefon-alkalmazásában lehet kiiktatni.
A csomag része még az állítható magasságú futómű, és bár a karosszérián már nem kellett sokat vadítani, a szénszálas anyagból készült első légterelő él, oldalsó küszöbök, visszapillantó-tükörházak és hátsó lökhárítóbetét azért feltűnhet, akár a képeken látható fehér, akár az élénk zöld fényezést választod.
Ez is érdekelhet: