Újabb változatban jelent meg az Audi RS3: a limitált szériás performance edition teljesítménye és a végsebessége is nőtt egy kicsit.

Nem mintha eddig ne lett volna az egyik legjobb sportkompakt az RS3, de az Audi egy kicsit még jobbá tudta tenni. Az új performance edition minden paraméterén javított egy kicsit: a 2,5 literes, öthengeres turbómotor teljesítményét 400-ról 407 lóerőre növelték, a maximum nyomatéka ugyan maradt 500 Nm, de szélesebb tartományban érhető el.

A német autógyártók egyezményes 250 km/órás limitjénél eddig sem állt meg az RS3,

de az Audi a végsebességét még tovább növelte, 290 helyett immár 300 km/órával száguldhat, és 3,8 másodperc alatt gyorsul százra. Az adaptív lengéscsillapítás és kerámiatárcsás fékrendszer ezúttal széria, a 19 colos sötétszürke kerekekre Pirelli P Zero Trofeo R abroncsok kerülnek.

Az Audinál gondoskodtak róla, hogy a rajongók első pillantásra felismerjék az RS3 új változatát.

A Performance Edition kék féknyergeket, fekete emblémákat és fekete kipufogóvéget kap, a legjobb mégis a mátrixfényszóró, ami kockás zászlót és a 300-as számot vetíti, ez pedig nemcsak az RS3 performance végsebessége, hanem a limitált széria példányszáma is.

Az új Audi RS3, mint eddig, lépcsőshátú változatban is kérhető:

Ez is érdekelhet:

Audi lett a leggyorsabb kompakt autó a Nürburgringen

Körrekordot döntött a frissen bemutatott RS3.

Kitart az öthengeres motor mellett az új Audi RS3

Nem lett a méretcsökkentés áldozata.

Brutális versenyautót épített az Audi az új RS3-ból

Még be sem mutatták az utcai modellt, máris itt a túraautó-változata.

És ezt olvastad már?
Jópofa munkagépnek tűnik ez a platós Dacia Duster
.