Az Acura első elektromos autója nem onnan jön, mint gondolnád, hiszen az új ZDX a General Motors erre a célra tervezett padlólemezére épül, ezért tulajdonképpen az elektromos Cadillacek testvérmodelljének számít.
Sok más márka után az Acura is bemutatta az első tisztán elektromos hajtású autóját. A Honda prémiummárkája az amerikai piacon aktív, ezért oda is szánja az új ZDX-et, az európai utakra úgyis nagy lenne. Pár centiméterrel öt méternél is hosszabb, ezért körülbelül akkora, mint a szintén elektromos hajtással érkező Volvo EX90.
Az Acura többféle változatban is kínálja majd a ZDX-et, és már az alapmodellben is egy 340 lóerős elektromotor hajtja a hátsó kerekeket. A csúcsmodell a Type S, amelynél az első kerekekhez is került egy elektromotor,
a kombinált teljesítménye eléri az 500 lóerőt, ezzel a ZDX az Acura egyik legerősebb autója is egyben.
Az akkumulátor mindegyik változatban 102 kilowattórás, amivel az amerikai mérések szerint 460 és 520 kilométer közötti a hatótáv. Az Acura újdonságában mégsem ez az érdekes, hanem az, hogy a Honda és a General Motors összefogásának értelmében
a GM Ultium padlólemezére épül, ezért tulajdonképpen az elektromos Cadillacek testvérmodelljének számít.
Ez is érdekelhet: