Az Acura első elektromos autója nem onnan jön, mint gondolnád, hiszen az új ZDX a General Motors erre a célra tervezett padlólemezére épül, ezért tulajdonképpen az elektromos Cadillacek testvérmodelljének számít.

Sok más márka után az Acura is bemutatta az első tisztán elektromos hajtású autóját. A Honda prémiummárkája az amerikai piacon aktív, ezért oda is szánja az új ZDX-et, az európai utakra úgyis nagy lenne. Pár centiméterrel öt méternél is hosszabb, ezért körülbelül akkora, mint a szintén elektromos hajtással érkező Volvo EX90.

Az Acura többféle változatban is kínálja majd a ZDX-et, és már az alapmodellben is egy 340 lóerős elektromotor hajtja a hátsó kerekeket. A csúcsmodell a Type S, amelynél az első kerekekhez is került egy elektromotor,

a kombinált teljesítménye eléri az 500 lóerőt, ezzel a ZDX az Acura egyik legerősebb autója is egyben.

Az akkumulátor mindegyik változatban 102 kilowattórás, amivel az amerikai mérések szerint 460 és 520 kilométer közötti a hatótáv. Az Acura újdonságában mégsem ez az érdekes, hanem az, hogy a Honda és a General Motors összefogásának értelmében

a GM Ultium padlólemezére épül, ezért tulajdonképpen az elektromos Cadillacek testvérmodelljének számít.

Ez is érdekelhet:

Amerikában hódít a 320 lóerős Integra Type S

Csak kézi váltóval kapható, és kizárólag Amerikában.

A Honda legnagyobb elektromos autója lesz a Prologue

Mutatjuk, milyen lesz a Honda jövője az elektromos autók korában.

A Cadillac ezzel a modellel vált az elektromos autókra

Az elektromos autók Cadillacje egy gyártásba került tanulmányautó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek
Hirdetés