Nem készített pokolian erős sportváltozatot a 4-es Gran Coupéból a BMW, de az Alpina megtette: itt az 529 lóerős B4 GT Gran Coupé.

Minden ott van az Alpina B4-esben is, amit a legfrissebb 4-es Gran Coupé tud, így a műszerfalán a BMW dupla ívelt kijelzője van, a középkonzolon pedig alig néhány gomb. Elérhető hozzá az összes vezetéstámogató rendszer és a megújult háromküllős sportkormányt markolhatja a vezető. A hajtás azonban a B4 GT-ben sokkal ütősebb még az M440i-nél is.

Két turbófeltöltő hergeli 529 lóerőre és irgalmatlan 730 Nm csúcsnyomatékúra a sorhatos benzinmotort.

Hogy az Alpina B4 GT Gran Coupé minden körülmények között stabil legyen, ezért átdolgozták a futóművét, a nyolcfokozatú automata váltót és az xDrive összkerékhajtást is. A 4,8 méter hosszú és 1965 kilogrammos ötajtós 3,5 másodperc alatt zavarja le a százas sprintet, álló helyzetből 200 km/órás tempóra pedig 11,6 másodperc alatt gyorsul.

Húszcolos felniken gurul, mögötte épp úgy nagyteljesítményű fékek vannak, mint a B3 GT esetében, még a motorterében is ott vannak a látványos merevítések. Az Alpinára jellemző átdolgozott lökhárítók és hátsó szárny mellett plusz aerodinamikai elemek is vannak a 305 km/órás sebességre képes B4 GT-n.

Ez is érdekelhet:

Nagyon erős és nagyon elegáns az Alpina B3 GT

Ínyenceknek való az 529 lóerős Alpina B3 GT. Azoknak az ínyenceknek, akik nagyon sietnek.

Az Alpina D3 S sportossá varázsolja a dízelt

355 lóerő és 730 Nm nyomaték nem viccel.

Úriemberek sportlimuzinja az Alpina B5 GT

Minden idők leggyorsabb és legerősebb Alpina modellje a B5 GT. Van belőle kombi is... illetve, bocs... Touring.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Ahol a csúcsminőségű bútor életszemléletté nemesül
Hirdetés