Mostanra klasszikussá érett a 2001-ben bemutatott első generációs Aston Martin Vanquish, aminek formáját nemrég az eredeti dizájnere modernizálta. Ian Callum most shooting brake változatban is megépítené a sportkocsit.

Ian Callum neve ismerős lehet, a brit dizájner korábban az Aston Martin és a Jaguar formatervezőjeként dolgozott. A legismertebb munkája a kilencvenes évekbeli DB7 volt, de a Jaguar jelenlegi stílusa is a nevéhez fűződik. Pár éve saját stúdiót nyitott, ahol egyik korábbi munkáját, az Aston Martin Vanquish-t is átdolgozta.

2007-ig készült ebben a formában a Vanquish, amit új aerodinamikával, igényesebb belső térrel és naprakész infotainment rendszerrel modernizáltak. 6 literes V12-es motorja 600 lóerőre képes, új a kipufogórendszer és az automata váltó, a fékeket és a futóművet is átépítették. A Vanquish-ből 25 példányt építenek, és máris itt van Callum következő dobása.

A dizájner egyelőre csak egy képet osztott meg a következő munkájáról, ami a modernizált Vanquish shooting brake változata lenne. A kétajtós sportkombi karosszéria meglepően jól áll a youngtimer sportautónak, alig várjuk, hogy többet is lássunk belőle.

Nem ez lenne az első alkalom, hogy shooting brake készül egy Aston Martinból, de egyik sem túl gyakori típus.
James Bond autójaként vált ismertté a DB5, a shooting brake változatból csak tucatnyi készült
A kilencvenes évekbeli Virage volt az első gyári shooting brake, de csak a prototípusa készült el
2004-ben a Bertone stúdió mutatta be az Aston Martin Jet 2 koncepciót

Ez is érdekelhet:

Az egyik legritkább Aston Martin egyben a legpraktikusabb is

Shooting Brake változatban alig pár Virage készült, ez volt az első.

7 literes motor repíti ezt az Aston Martin Lagondát

Igazi ritkaság a hetvenes évekbeli limuzin.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A Lamborghini Urus sem úszta meg plug-in hibrid nélkül

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés