Az Audinál szinte a teljes kínálatban bevezetik a konnektorról tölthető hibridet, a Q5 és a Q7, valamint az A7 és az A8 után most az új A6-ból is elkészült a benzines-elektromos változat.
Szinte már minden változatban ismerhetjük az Audi A6 új generációját, a hagyományos kombitól a terepre vihető allroad quattrón át a bivalyerős RS6-ig.
Most a konnektorról tölthető hibrid változata érkezett meg, ami kiérdemelte a zöld rendszámot. A neve 55 TFSI e quattro Competition, amiből sejtheted, hogy természetesen összkerékhajtású.
A benzinmotorja a 2.0 TFSI, ami alapból 252 lóerőre képes, és mintha ez nem lenne elég, a hétfokozatú S tronic váltóba integrálva ott van még egy 143 lóerős elektromotor is.
A kombinált teljesítmény 367 lóerő, a legnagyobb nyomaték 500 Nm, ami elég jól hangzik egy hibridtől,
mint ahogyan az 5,6 másodperces gyorsulás nulláról százra és a 250 km/órában maximált sebesség is.
Az A6-ba egy 14,1 kilowattórás akkumulátor került, aminek egy feltöltésével 53 kilométert lehet megtenni elektromosan,
már a reálisabb WLTP szabvány szerint. Ha nem a hatótáv a lényeg, akkor akár 135 km/órával is hasíthat a hibrid Audi a benzinmotor beindítása nélkül. Az A6-ból nem ez lesz az egyetlen zöld rendszámos hibrid, később egy szerényebb teljesítményű változat is várható.