Az Audinál szinte a teljes kínálatban bevezetik a konnektorról tölthető hibridet, a Q5 és a Q7, valamint az A7 és az A8 után most az új A6-ból is elkészült a benzines-elektromos változat.

Szinte már minden változatban ismerhetjük az Audi A6 új generációját, a hagyományos kombitól a terepre vihető allroad quattrón át a bivalyerős RS6-ig.

Az új RS6 Avant a legdurvább sportkombi, amit csak kaphatsz

Szériában 600 lóerős a biturbó V8-asa.

Most a konnektorról tölthető hibrid változata érkezett meg, ami kiérdemelte a zöld rendszámot. A neve 55 TFSI e quattro Competition, amiből sejtheted, hogy természetesen összkerékhajtású.

A benzinmotorja a 2.0 TFSI, ami alapból 252 lóerőre képes, és mintha ez nem lenne elég, a hétfokozatú S tronic váltóba integrálva ott van még egy 143 lóerős elektromotor is.

A kombinált teljesítmény 367 lóerő, a legnagyobb nyomaték 500 Nm, ami elég jól hangzik egy hibridtől,

mint ahogyan az 5,6 másodperces gyorsulás nulláról százra és a 250 km/órában maximált sebesség is.

Az A6-ba egy 14,1 kilowattórás akkumulátor került, aminek egy feltöltésével 53 kilométert lehet megtenni elektromosan,

már a reálisabb WLTP szabvány szerint. Ha nem a hatótáv a lényeg, akkor akár 135 km/órával is hasíthat a hibrid Audi a benzinmotor beindítása nélkül. Az A6-ból nem ez lesz az egyetlen zöld rendszámos hibrid, később egy szerényebb teljesítményű változat is várható.

Ez is érdekelhet:

Vezettük az S6-os Audit, a dízelt. Nem sikerült belekötni

Lehetne fintorogni, hogy miért gázolajjal megy, de nem lehet. Bónusz: a 300 lóerős Q2-es Audi, benzinmotorral.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés