A németeknek annyira megtetszett az 560 lóerős Lamborghini motorral szerelt Italdesign Giugiaro Parcour tanulmány, hogy Nanuk néven elkészítették a saját változatukat.
Az Audi tulajdonképpen einstandolta a tanulmányautót a tulajdonában lévő Italdesign Giugiarótól, a formatervet viszont a hűtőrács kivételével nagyrészt megtartották. Bár elvileg a motor is maradhatott volna (a Lamborghini szintén a németek tulajdonában van), az Audi jobbnak látta lecserélni, így a Nanukba a Gallardo blokkjánál egy hajszállal gyengébb, 544 lóerős és 1000 Nm nyomatékú ötliteres, V10-es TDI motor került.
A motorcsere miatt a Nanuk elődjénél két tizedmásodperccel lassabban, 3,8 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 320-ról 305 km/h-ra csökkent, de az autó 1900 kilogrammos tömegéhez képest ezek az számok még mindig egészen kiemelkedőnek számítanak (bár a kéttonnás szuper-Merci még ezt is simán tudná überelni).
Ahogy egy tanulmányautónál elvárható, az Audi néhány egészen érdekes ötletet is kipróbált a Nanukban, amelynek hasmagassága három fokozatban állítható, a hátsó kerekek pedig kanyarodásnál a sebesség függvényében fordulnak a fordulás irányával ellentétes vagy azonos irányba, így alacsony sebességnél csökken a kanyarodási ív, nagyobb tempónál pedig nő az autó stabilitása.
A kocsiból nem maradhatott ki a hétfokozatú S-tronic duplakuplungos váltó és a Quattro összkerékhajtás sem, ezenkívül az autóba szénszálas kerámia féktárcsákat és adaptív légrugós felfüggesztést is szereltek, elektronikusan vezérelt lengéscsillapítóval.
Az egyelőre nem derült ki, hogy az Audi tervezi-e a Frankfurti Autószalonon bemutatott tanulmányautó sorozatgyártását, mindenesetre biztosan több esély van rá, mint a Parcour esetében volt.
