Az Audi a hagyományainak megfelelően csakis kombi karosszériával kínálja az RS6 jelenlegi generációját, de akinek nem jön be a puttonyos forma, lépcsőshátúként is megrendelheti a sportmodellt egy német tuningcégtől.

2019-ben mutatkozott be az Audi RS6 jelenlegi generációja, ami csakis kombiként kapható. Az ingolstadti márka ezzel a hagyományait ápolja, hiszen az RS típusjelzés az RS2 Avanttal jelent meg, és egy pár kivételtől eltekintve a kombi karosszériát részesítették előnyben. Az RS6 első két szériájából még volt szedán, de az előző óta csak Avantot lehet rendelni.

A képeken látható RS6 mégis lépcsőshátú, ami egy német tuningcég, az Ado X Performance munkája.

Az autó még V6-os motorral gördült ki a gyárból, de a 3.0 TFSI helyére hamarosan a 4 literes biturbó V8-as került, és ha már dolgoztak rajta, akkor nem hagyták meg szériaállapotában, amivel nagyot léptek előre az RS6 Performance eredeti 630 lóerőjétől.

A teljesítményét 854 lóerőre, a maximum nyomatékát 1123 Nm-re növelték, amivel az RS6 szedán 2,4 másodperc alatt gyorsul százra

a saját mérésük szerint, és 360 km/óra a végsebessége. A szénszálas elemekkel díszített belső teret és a szélesített karosszériát az Audi gyári alkatrészeiből alkották, a sárvédők alá 22 colos BBS kerekek kerültek.

Crystal Blue fényezése teszi igazán tökéletessé ezt az Audi RS6-ost, amiről az ausztriai Kaunertalban az Auditography csapata készítette a remek képeket.

Ez is érdekelhet:

760 lóerős lett az Audi RS6 Avant legújabb változata

Legacy Edition néven itt az Abt új limitált szériája.

A család bivalyerős sportautója – az Audi RS6-sztori

Húsz éve indult az RS6 története az Audinál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában