
Visszafogott teljesítménnyel is elérhető a Bentley plug-in hibrid hajtása, de ez egyetlen percig sem jelenti azt, hogy a Continental GT, a Continental GTC és a négyajtós Flying Spur ne volna tökéletes luxusautó.
Alaposan megújultak a Bentley legstílusosabb modelljei, melyek már kizárólag plug-in hibrid hajtással készülnek. Elsőként a több mint 780 lóerős Speed modellek mutatkoztak be, most pedig itt vannak a szerényebb változatok is, melyeket nem véletlenül hívnak High Performance Hybridnek, hiszen 680 lóerő még ezeket a 2,6 tonnás luxusautókat is könnyedén repíti.
Függőleges lamellákkal osztott, krómtól csillogó maszkjáról (ilyen lehet az elegáns Hannibal Lecter) és a 22 colos felnikről könnyű felismerni az Azure modelleket, melyek utasterében hímzett feliratok és gyémántmintás varrás köszön vissza mindenütt. A Continental GT és Flying Spur Azure modellekben a panoráma üvegtető az alapfelszereltség része, a Continental GTC-ben pedig az ülésekbe integrált nyakfűtés, hogy hidegben is élvezhető legyen a nyitott tetős élmény.
Nyolcvan kilométeres elektromos hatótávval könnyű a Bentley Continental GT-vel csendben átsuhanni Monte Carlo utcáin.
Ahogyan az Ultra Performance Hybridnél, úgy ebben a változatban is a 4,0 literes, biturbó V8-as benzinmotorhoz csatlakozik a konnektorról tölthető hibrid hajtás. A nyolchengeres önmagában 519 lóerős és 770 newtonméter nyomatéka van, a villanymotor pedig 190 lovas és egy 25,9 kWh kapacitású akkumulátorból szívja az áramot. A rendszerteljesítmény 680 lóerő és 930 newtonméter nyomaték, amivel a Continental GT 3,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra (a GTC és a Flying Spur változat adata 3,9 másodperc) és 270 km/óra a végsebessége.
Ez is érdekelhet: