Megérte – mondjuk mi. Igaz, nem mi öltük bele munkaórák százait.

A 02-es BMW volt a 3-as sorozat elődje, már a márka sportos korszakában született, ennek megfelelően már a legkisebb motorjával is jó, sőt a maga korában dinamikus kocsi volt. A kétliteres 2002 csak azért csúszott le a legvágyottabb 02-es címéről, mert létezett turbóváltozat is, ettől még egy 2002-esért hajlandóak lennénk egész komoly felajánlásokra.

Egy megfáradt 02-es felújítása nem lehetőség, hanem szinte kötelező áldozat az autótörténelem oltárán, és ezt szerencsére ennek a 2002-esnek a tulajdonosa is így gondolta. A restaurálásról szól ez a videó.

Ez is érdekelhet:

14 évig rohadt a diófa alatt ez a Trabant, most olyan, mint az új

Csak egy lelkes tulajdonos és 232 munkaóra az egész.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

750 kilométeres hatótávot ígér a DS következő elektromos autója

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés