Az új i4 a BMW első elektromos autója, amit az M részleg vett kezelésbe, és a márka első elektromos safety carja is egyben.
Egy ideje a BMW adja a MotoGP sorozat biztonsági autóját, ezért nem meglepő, hogy az elektromos motorkerékpárok versenyéhez, a MotoE-hez is náluk készült a safety car. A választás a márka legújabb elektromos autójára, a 4-es Gran Coupé tisztán villanyhajtású változatára, az i4-re esett, abból is az M részleg által felkészített i4 M50-re.
A teljesítményével nem lesz gond, az i4 csúcsmodellje ugyanis 544 lóerőre és 795 Nm nyomatékra képes,
amivel kevesebb, mint négy másodperc alatt gyorsul százra. A verseny alatt tölteni sem nagyon kell majd, hiszen a hatótávja 510 kilométer, és ez akkor is elég lesz a feladatához, ha versenytempóban jóval több energiát fogyaszt majd.
A BMW elég ütős festéssel tette feltűnővé az elektromos biztonsági autót, a karosszéria matt szürke színéhez kontrasztos neonzöldet választottak, amivel igencsak egyedi jelenség lett az i4 M50 Safety Car. Az első bevetésére már két hetet sem kell várni, augusztus 15-én láthatjuk majd a MotoE ausztriai futamán, a spielbergi pályán.