Az új M5 bemutatójára a BMW elvitte a korábbi generációkat, amelyekről mutattunk már esőben is lenyűgöző képeket, amikor elmeséltük a típus történetét. Most az egyik legőszintébb széria, az E34-es részleteit ismerheted meg ebből a videóból.

Mindig is a BMW-é volt ez a példány, amit az Individual katalógusból rendelt lila színben gyártottak le, és talán nem tudtad, de a könnyűfém kerekek is szétszedhetők voltak rajta. Az utastérben pedig mindent világos bőrrel vontak be, és ami csak lehet, elektromosan mozgatható, így a fejtámasz, és még a hátsó árnyékoló is.

Az előrefelé nyíló motorháztető, a fedélzeti számítógép és a rengeteg hamutartó a korszakot idézi, de az állítható lengéscsillapítás már a modern kor előhírnöke ebben a kézi váltós, soros hathengeres M5-ben.

Nézd végig ennek a kilencvenes évekbeli példánynak az érdekességeit a következő videóban:

Ne hagyd ki az M5 történetéről szóló cikkünket sem:

Über-Fünfer - BMW M5-történelem a cápától az összkerekesig - Roadster

Hány ajtaja van egy igazán sportos autónak? A válasz ma már nem egyértelmű, a nyolcvanas évek közepéig viszont még az volt: kettő. A BMW-nél azonban úgy gondolták, attól még, hogy valaki üzleti vagy családi okokból négyajtós limuzint vesz, nem feltétlenül akar pamutpulcsiban vagy öltönyben vezetve a külső sávban gurulni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában