Pedig az 1001 lóerős Veyronnál nagyobb trófea nem sok van a szériaautók között.

Az E34-es M5-ös is komoly autó volt a maga idejében (különösebb külső kényszer nélkül is szívesen elfogadnánk), a mai, igazán sportos kocsikkal szemben viszont alulmaradna egy gyorsulási versenyen. Hát még a Veyron ellen – már ha nem lenne az M5-ös is 900 lóerősre húzva…

Ki hibázott, a lassú Porsche, vagy a rommá tört BMW M3 vezetője?

Az egyik túl lassú, a másik túl gyors, ez pedig egy versenypálya. Tehát?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Sainz olyan ajánlatot kapott, amivel még a Red Bull sem tud versenyezni

További cikkeink a témában