A 8-as sorozat utolsó változatát is bemutatta a BMW, a Coupé és a Cabrio után itt a Gran Coupé legizmosabb kivitele. Az M8 mindjárt Competition változatban is rendelhető lesz.
Most vált teljessé a BMW 8-as sorozata, miután a Coupé és a Cabrio után megjelent a négyajtós Gran Coupé, és az utóbbi a legizmosabb M8 változatban is megérkezett. A négyajtós sportlimuzin már tanulmányautónak is fantasztikusan nézett ki, és hálásak lehetünk a BMW-nek, hogy a sorozatgyártású változat is megőrizte a bestiális külsőt.
Az M8 Gran Coupé műszaki tartalma megegyezik a testvérekével, azaz
a 4,4 literes biturbó V8-as dolgozik a motortérben, alapból is 600 lóerő teljesítménnyel.
A legújabb 8-as ezzel 3,3 másodperc alatt gyorsul százra és 11,2 másodpercen belül a kétszázat is eléri. A végsebessége 250 km/óránál korlátozott, de ott az M Driver’s csomag, ami 305 km/órára tolja ki a limitet.
A BMW rögtön Competition változatban is leleplezte az új M8-at,
a képeken is ez látható, és biztosak vagyunk benne, hogy a vevők többsége ezt választja majd. A nyolchengeres ebben 625 lóerős, ezért egytizeddel hamarabb éri el a százat, és két tizeddel kevesebb idő kell neki a kétszázhoz. A külsejét a feketére fényezett elemek különböztetik meg.
Az M8 nem csak a teljesítményével tér el 8-as sorozat többi tagjától. Az M részlegnél a futóművet és a fékeket is átdolgozták, sportosabb a külső megjelenése, belül egyedi műszeregységet és váltógombot, valamint kagylóüléseket találni.
Az M8 is összkerékhajtású, de gombnyomással hátsókerekesre kapcsolható, ha driftelni támad kedved vele.