A Chiron eddig a szuperautók csúcsát képviselte, de a Bugatti most megmutatta, hogy képes ennél is elképesztőbbet készíteni. A Bolide sokkal erősebb és sokkal könnyebb, mint a Chiron, ezért gyorsabb is nála.
A világ leggyorsabb autói közé soroljuk a Bugatti Chiront, ami egy éve bebizonyította, hogy 490 km/órás sebességre képes. A kanyargós pályákon azonban sosem volt a legjobb a súlyos túrakocsi, hiába készített Sport, Pur Sport és Divo néven még sportosabb változatokat belőle a Bugatti. Most azonban itt a fantasztikus formájú Bolide.
A koncepcióautó a Chiron receptjét követi, de ahhoz képest versenyautónak tűnik, szénszálas anyag és titánium használatával mindössze 1240 kilogrammot nyom. A motorján nem spóroltak, ugyanaz a 8 literes W16-os, mint a Chironban, de
négy új turbót kapott, amivel a teljesítményét 1500-ról 1850 lóerőre növelték, a maximum nyomatéka 2000 Nm.
A brutális erőforrás szédületesen viszi a könnyített Bugattit, a gyáriak szerint 2,17 másodperc alatt gyorsul százra,
4,36 másodperc alatt éri el a kétszázat, 7,37 alatt a háromszázat. De ez még nem a vége: 12 másodpercen belül 400 km/órával száguld, és a Bugatti állítása szerint a végsebessége több mint 500 km/óra, amivel akár újabb rekordot dönthet.
A Bolide külseje is hangsúlyosabb lett, a 4,76 méter hosszú és 1,99 méter széles szuperautó harminc centivel alacsonyabb, mint a Chiron.
Az aerodinamikájában nem is az a legérdekesebb, hogy 320 km/óránál 800 kilogramm leszorítóerőt termel elöl és 1800 kilót hátul, hanem az, hogy nagy sebességnél deformálódó elemek is vannak rajta.
A Bugatti azt állítja, hogy a Bolide képes lenne 5 perc 23 másodperc alatt teljesíteni a Nordschleifét,
ami nem sokkal maradna el a Porsche 919 Hybrid Evo nemrég beállított rekordjától. A gyártásáról egyelőre nem esett szó, de látva, hogy milyen gyorsan elkapkodják a hasonló limitált szériás prototípusokat, lenne benne üzlet.