Már a C4 jelenlegi generációja is különlegesnek számított, de időközben a Citroën egészen új irányba vitte a márka dizájnját, és most ennek megfelelő külsőt szabott a kompakt méretű crossoverre és szedánra.

A kecses, de inkább hagyományos Xsara után különleges formájú kompakt autó volt a 2004-ben bemutatott, szinte már art deco C4, amit egy középszerű második generáció követett. A Citroën ezt követően az egyszerű, lényegre törő C4 Cactust kínálta a kompaktkategóriában, majd 2020-ban jött ki a C4 harmadik generációja, ami crossover formára váltott, és érdekességképpen lépcsőshátú karosszériával is kapható C4 X néven.

Jól látszik ezen a képen, hogy mi a különbség a C4 eddigi és az új változata között
Az eltelt évek alatt a Citroën egy új, markánsabb stílust vezetett be, élesebb vonalakkal,

és most ezt szabták rá a C4-re és C4 X-re az aktuális ráncfelvarrással. Nem csak egy pár részletén igazítottak, hanem teljesen új arcot alkottak az autónak, magasabbra tett, szűkre szabott fényszórókkal, átformált hűtőmaszkkal és a Citroën új emblémájával. A hátsó lámpák alakja nem változott, de ezek is szögletesebbnek tűnnek az eddiginél.

A belső térben kevesebb az újdonság, itt csak a 10 colos érintőképernyő kapta meg a legújabb infotainment rendszert, és a 7 colos műszeregység képén is változtattak. Még puhább tömésűek lettek a komfortülések, és a kormánykerékre is felkerült az új embléma. Nem változott ugyanakkor a motorkínálat, ami a 100 és 136 lóerős mild hibrid benzines modellekkel indul, 1,2 literes turbós motorral és hatfokozatú automatizált váltóval.

Kétféle változatban kapható az elektromos hajtású Citroën ë-C4 és a lépcsőshátú ë-C4 X.

Az egyiknél 150 lóerős elektromotor hajtja az első kerekeket, az 50 kilowattórás akkumulátorral 355 és 360 kilométer a hatótáv, míg az újabb kiadás már 156 lóerős, és 54 kilowattóra kapacitású az akkucsomagja, amivel 415 és 425 kilométeres hatótávolságot lehet elérni. A töltés 100 kilowattal mehet, és 2025-től áramforrásként is használható (V2L) lesz az autó.

 

Ez is érdekelhet:

Megfizethető, elektromos és hétüléses a Citroën C3 Aircross

Elektromos hajtással és hétszemélyes utastérrel igazi családi crossover a Citroën C3 Aircross.

Az ë-C3 lesz a Citroën olcsó villanyautója

Több mint 300 kilométeres hatótávval és kényelemmel itt az elektromos C3.

A C5 X Hypnos a Citroën ajánlata nagy utazásokhoz

Nem egy tisztességes hidrós, dízel C5 kombi, de ez is valami.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés