Nem autószalon, mégis vannak benne autók, de nem itt veheted meg azokat. Mondjuk is, hogy milyen hely a Cupra Garage in the City, amiből a régióban elsőként a budapesti belvárosban nyitottak egyet.

Hallottad már eleget, hogy az autóipar és az autókereskedelem átalakulóban van, és most nem is ennek az elemzésével akarunk fárasztani. Mégis érdekes látni, hogy milyen új utakat keresnek maguknak az autógyártók ahhoz, hogy eladják az autóikat, és ehhez az egyik legmenőbb megoldást a Cupra találta meg. Bemutatótermet nyitottak a budapesti belvárosban, ahol autót ugyan nem vehetsz, de megismerkedhetsz ezzel a fiatalos, menő márkával.

„2018-ban indult a Cupra története, amikor egy csapat álmodozó elindult egy új autómárka megteremtésének útján.”

„Sok kérdés merült fel, de bátorsággal, elszántsággal és mediterrán virtussal mertünk teret hasítani magunknak a tömegmárkák és a prémiummárkák között. Másképp csináltuk, újszerű gondolkodásmóddal, erős elszántsággal és mindenekelőtt szenvedéllyel” – ezzel vezette fel a Cupra születését Iñaki Casas, a márka regionális értékesítési vezetője a budapesti megnyitón.

A Cupra szakít a megszokottal, merőben újszerű és izgalmas márka, ami vérpezsdítő sportmodellekkel és jövőbemutató elektromos autókkal inspirálja a világot.

A márka eddigi húzómodellje a Formentor volt, majd a Born igazolta, hogy a villamosítás és a sportosság tökéletesen illik egymáshoz, idén pedig érkezik az ezt négyzetre emelő Tavascan, valamint a Terramar, amit kizárólag Győrben gyártanak majd az Audi Q3-mal együtt.

Mostantól még jobban megismerheted a márkát, ha benézel a budapesti Károly körút 7-be, mert itt nyitott meg a közép-kelet-európai régió első Cupra Garage in the City bemutatóterme, ahol a megnyitó idején a Tavascan egyik első példányát is meg lehetett nézni.

Máskor is itt fogják kiállítani az országban elsőként a barcelonai márka legfrissebb modelljeit,

de a Cupra márka köré szerveződő kortárs eseményekre is számíthatsz.

Rozgonyi Ádám, a Cupra magyarországi márkavezetője a megnyitón elmondta, elsősorban nem az a céljuk, hogy autót adjanak el itt, sőt, nem is lehet a helyszínen autót rendelni, az továbbra is a hagyományos márkakereskedések feladata. A menő klubokat idéző belvárosi bemutatóteremmel inkább azt szeretnék elérni, hogy a Cupra márka közelebb kerüljön azokhoz, akik a jövő célcsoportját jelentik: a városi, modern fiatalokhoz.

Ez is érdekelhet:

Nagy megújulás előtt áll a Cupra, de a Seat is velünk marad

Nem szűnik meg a Seat, csak átalakul, de addig még sok újdonságra számíthatsz a két spanyol márkától.

Saját arcot kapott, még menőbb lett a Cupra Leon és Formentor

Még erősebbek is lettek, és most már nem fogod összetéveszteni a Seatokkal.

Magyar progressive house formáció lett a Cupra márkanagykövete

A két DJ már Formentorokkal járja az utakat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így engedd be a dzsungelt az otthonodba

Megtaláltuk a rollert, ami végre az, amit kerestünk – A Boardy biztonságos, gyönyörű, és minden terepen használható

Új terepre merészkedik a minden eddiginél nagyobb Smart

További cikkeink a témában