
Karbon szélesítésekkel és 868 lóerővel csinált vadállatot a gyönyörű Ferrari 296 GTS-ből a Novitec.
Amikor a hatvanas évek végén megjelent a Dino, akkor még szinte szentségtörésnek számított a hathengeres Ferrari. Azóta viszont nagyot változott a világ, ezért az sem volt meglepő, hogy a Ferrari aktuális középmotoros sportautója egy V6-os plug-in hibrid. Leginkább azért, mert a 296 GTB és a nyitható tetős 296 GTS harmonikus vonalait öröm nézni. Ezen csavar egyet a Novitec a látványos szélesítésekkel.
Százhúsz fokos hengerszögű V6-os turbómotorja önmagában 663 lóerős, a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóba integrált 167 lovas villanymotorral együtt a rendszerteljesítmény 830 lóerős és 730 Nm a csúcsnyomatéka. Az 1470 kilogrammos sportautó 2,85 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 330 km/óra. A Notitec N-Largo csomagjával 38 lóerővel erősebb lesz és az egyedi kipufogórendszer miatt jóval hangosabb is.
Sokkal látványosabb azonban a 296-os lágy vonalait megtörő szélesítés, mellyel elöl 6, hátul pedig 12 centiméterrel lesz szélesebb a karosszéria. A Vittorio Strosek által tervezett szénszálas elemek határozott élei egészen megváltoztatják a középmotoros Ferrari megjelenését, és nem biztos, hogy előnyére.
Ez is érdekelhet: