Extravagáns és sportos, igazi kilencvenes évekbeli poszterautó a Ferrari F355 Spider, mely Monaco kék színben és vakítóan világos bézs belsővel kortalan klasszikus.
Hatalmasat fejlődött a Ferrari a kilencvenes évek hajnalán, és ez nagyszerűen látszik az F355-ös utasterén is. Alapjaiban ez még az 1989-ben bemutatott 348-as, de az átdolgozott részletek miatt ez már egy igényesebb és modernebb sportautó lett. Ez a világos belsős kék F355 Spider pedig szívdöglesztően néz ki.
Acél monocoque-hoz acél csőből készült segédvázak csatlakoznak, ez adja a Ferrari F355 Spider alapját.
Lapos és széles, mégsem nagy autó a középmotoros Ferrari, melynek lényege továbbra is a csodálatos hangon szóló motor. A kabin mögött egy 90 fokos hengerszögű, 3,5 literes, hengerenként 5 szelepes, V8-as benzinmotor van 380 lóerővel, ehhez egy hatfokozatú kézi váltó csatlakozik és hátsókerék-hajtás. Ehhez az autóhoz már elérhető volt az F1 váltó, de a nyitott kulisszás manuálisnál nincs szexibb.
Bukólámpa, négy kipufogócső és Pininfarina karosszéria. Nem kérdés, hogy a Ferrari F355 Spider még mindig menő.
Nem piros, de pont ettől igazán klassz ez az 1997-es F355 Spider, melynek nagyon jól a Monaco kék szín és a világosbézs Connolly bőrkárpit. Mivel ez egy rendes olasz sportautó, ezért a műszerfaláról nemcsak a sebességet és a fordulatszámot lehet leolvasni, hanem az olajhőmérsékletnek és az olajnyomásnak is van kis órácskája. Mert egy ilyen gyönyörű autónak a mechanikájára is illik vigyázni.
Ez volt a Ferrari első autója, melyen elektromosan mozgatható a vászontető.
Motorosan hajtja le és fel a tetőt, de a reteszelés már kézi, az elcsomagolt tetőre pedig az utastér színéhez passzoló takaró van. Kupé és targa karosszériával is elérhető volt az F355-ös, a Spider volt a második legnépszerűbb változat. Összesen 3717 darab készült belőle, melyből 2664-et szereltek hatfokozatú kézi váltóval.
Ez is érdekelhet: