1985-ban egy gazdag amerikai úgy döntött, hogy a belga EBS karosszériaépítő céggel csináltat magának egy Ferrari Testarossa Targát.
Mostanra a Ferrari nem mond nemet a gazdag gyűjtők kéréseire és sorra jelennek meg az egyedi sportautók, de a 80-as években még nem engedtek ilyen könnyen a nyomásnak. A Ferrari Testarossából hivatalosan egyetlen nyitható tetős verziót készítettek, méghozzá Gianni Agnelli számára.
Ahogyan a legtöbb egyedi autóját, úgy a Testarossa Spidert is ezüst színűre fényezték. Az autót egyébként azért készítették neki, mert épp huszadik éve töltötte be a Fiat elnöki posztját. Más hiába lebegtette a vaskos pénzkötegeket, nem kaphatott ilyesmit. A targa változatot is az EBS nevű belga cég készítette.
Annyira tökéletesen sikerült az 1985-ben épített autó, hogy akár a gyárból is kigurulhatott volna a sárga Ferrari Testarossa Targa, mely egyértelműen hiánypótoló alkotás.
Semmi drámai nincs a Testarossa Monospecchio, tehát az egyetlen tükrös változat átalakításában, mert egyszerűen csak a megfelelő helyen kivágtak egy szeletet a tetőpanelből. Az autó ettől még használható lesz esőben, hiszen a hiányzó elem visszatehető.
Ehhez hasonló átalakításokra specializálódott a belga EBS (Ernst Berg Systems), akik készítettek Lada Samarából és 6-os BMW-ből is kabriót, valamint Renault 25-ösből kombit.
Ez is érdekelhet: