Még nem lenne itt az ideje a ráncfelvarrásnak, de az Egyesült Államokban máris megújult a Ford szabadidő-autója, és várhatóan az Escape mintájára szabják majd át az európai piacon forgalmazott Kugát is.

2019-ben jelent meg a Kuga harmadik generációja, ezért még egészen újnak tekinthető, de a Fordnál már a ráncfelvarrást tervezgetik. Az Egyesült Államokban hagyományosan Escape néven árulják az autót, és ott már be is mutatták a megújult modellt, ennek mintájára készülhet el az európai változat hamarosan érkező frissítése.

A Kuga eddig is csinos autónak számított a kategóriájában, de a Fordnál úgy döntöttek, hogy teljesen új arcot adnak neki. Szélesebbek és szűkebbre szabottak a fényszórók,

szélesebb lett a hűtőmaszk is, a tetején a manapság divatos, szinte elmaradhatatlan fénycsíkkal.

A hátsó rész kevésbé változott, de feltűnhet, hogy elrejtették a csomagtérajtó kilincsét a rendszámtábla alól.

Mint a külseje, úgy a műszerfal is a nemrég megújult Focus mintájára alakult át. A kormánykerék és a mögötte lévő, 12,3 colos digitális műszeregység ismerős lehet, de

a középkonzol tetejére a korábbinál jóval nagyobb, 12,3 colos érintőképernyő került,

a legújabb SYNC4 rendszerrel, a Focushoz hasonlóan a klímaberendezést is innen kell kezelni.

Meglepő lehet, de az Egyesült Államokban csak most vezetik be a sportos ST-Line felszereltséget az Escape-hez. Az amerikai motorkínálat az 1,5 literes, 180 lóerős és a kétliteres, 250 lóerős benzinmotorból áll, és egy 210 lóerős plug-in hibrid is elérhető.

Európában a konnektorról tölthető hibrid 225 lóerős, ezt biztosan megtartják a modellfrissítés után is.

Ez is érdekelhet:

Konnektorost vagy simát vegyek, ha hibrid Ford Kugát veszek?

Pár héten belül tettem meg pár ezer kilométert ugyanazon autó konnektorról is tölthető, majd sima hibrid változatával. Kinek melyik technika az igazi?

Ford Focust vezetni még mindig jó, és pont

Ford Focus van, volt és lesz, ellentétben mondjuk a Mondeóval. Nem túl látványos külső és jelentős belső frissítéssel érkezik a 2022-es modell – kipróbáltuk.

Plug-in hibriddel és még dízellel is kapható lesz az új Transit Custom

Nem csak az elektromos hajtásra teszi fel a közeljövőt a Ford.

És ezt olvastad már?
Kinek szólnak a budapesti Tier-rollerek?
További cikkeink a témában