A Ford nemrég mutatta be a Transit Custom következő generációját, kapásból elektromos motorral, de nem ez a kínálat egyetlen hajtáslánca, ugyanis konnektorról tölthető hibrid, dízel és összkerékhajtás is választható lesz hozzá.

Idén jött el az ideje, hogy a Transit Custom teljesen új generációját mutassa be a Ford, és a bevezetést a tisztán elektromos hajtású modellel kezdi. A kétféle hosszúsággal, kétféle magassággal, áruszállító, duplakabinos és személyszállító változatban is készülő Transit Custom azonban többféle belsőégésű motoros hajtáslánccal is kapható lesz.

Plug-in hibrid már az előző generációból is volt, de ezúttal elvetették azt a koncepciót, miszerint az elektromotor hajtja a kerekeket, és az egyliteres, turbós háromhengeres benzinmotor generátorként dolgozik.

Az új Transit Custom azt a hibrid rendszert kapja meg, amit a Kuga konnektorról tölthető változatában is találunk.

A 2,5 literes, négyhengeres benzinmotor és az elektromotor kombinált teljesítménye az E-Transit Custom esetén 224 lóerő. A meghajtó akkumulátor 11,8 kilowattórás, amivel 57 kilométert lehet menni tisztán elektromosan, és

a plug-in hibrid modell is megkapja a 2,3 kilowattos fedélzeti konnektort, amiről elektromos berendezéseket lehet üzemeltetni.

A Ford ebben a kategóriában nemcsak a villamosított hajtásban hisz, ugyanis ezen kívül az EcoBlue turbódízel motor többféle változatával is készül a Transit Custom. A 110, 136, 150 és 170 lóerős modellek közül mindenki megtalálja a neki valót,

az alapból fronthajtású autóhoz opció a részlegesen önzáró differenciál, az összkerékhajtás és az automataváltó.

Szériafelszerelés lesz a 13 colos érintőképernyő, és a Ford érdekes újdonsága a munkaasztallá dönthető kormánykerék. A szabadidős Trail és a dögösebb Sport változatban is készülő Transit Custom forgalmazása 2023 közepén kezdődik a dízelmotorral, míg az elektromos és a plug-in hibrid modellek a jövő év második felében érkeznek.

Ez is érdekelhet:

Kétezer lóerős őrült Transitot épített a Ford

Na, ezt nevezzük fehér furgonnak!

Kétezer lóerős őrült Transitot épített a Ford

Na, ezt nevezzük fehér furgonnak!

Az elektromos Transit nem csak arról szól, hogy gázolaj helyett villanyt kell tankolni

Az elektromos Transit bemutatóján kiderült, hogy a Ford a haszonjárművek villamosításában jóval többet lát, mint a dízelmotor villanymotorra cserélését.

És ezt olvastad már?
Megvan, mikor derül ki, hogy csalt-e annyira a Red Bull, hogy az Verstappen világbajnoki címébe kerüljön