Nagy visszatérő az Integra, melyre legtöbben háromajtós, de kupé formájú autóként emlékeznek, a Type R változatban nagy szárnnyal a csomagtérajtón és egy pörgős négyhengeres szívómotorral az orrában. Az új Acura Integra Type S teljesen más karakter lesz, ezt már most tudjuk.

Legendásan jó japán recept szerint merevített karosszériába került a hegyes motor, aminek teljesítményét kiszolgálta a nagyszerű hangolású futómű, ezért sokan a valaha volt legjobb elsőkerék-hajtású sportautónak tartják a Honda Integra Type R-t.

Ez azonban nagyon távol áll a visszatérő Acura Integrától, ami a Honda Civic alapjait használja.

Ötajtós karosszériával és a kompakt modellnél valamivel nagyobb méretekkel már a megjelenése is egészen mást üzen, mint az 1993-ban megjelent harmadik generáció. A korszak elvárásaihoz igazítva praktikusabb és hétköznapokban jobban használható formában adja meg a hondás élményt.

Kielégítették a rajongók igényeit, ezért az 1,5 literes, négyhengeres turbómotorhoz hatfokozatú kézi váltót is lehet választani. Amerikában az autózás iránt fogékony közönség egyre jobban kedveli a gyors automata helyett a több élményt tartogató manuális váltókat.

Játékba dobják a Honda Civic Type R hajtását használó Integra Type S-t.

Még csak gyári kémfotókat közöltek az autóról, de az már tudható, hogy a 2,0 literes, négyhengeres turbómotor teljesítményét 300 lóerőre csavarták vissza és 6 sebességes kézi váltót párosítottak hozzá.

Álcázott a karosszéria, de sportosabb megjelenést adó, nagyobb hűtőnyílások és határozottabb vonalú lökhárítók, valamint a három kipufogó is egyértelműen utal a Type S változatra.

Ez is érdekelhet:

329 lóerős az új Honda Civic Type R

Már 2022 nyarán bemutatták a Honda Civic Type R-t, mely japán ízt visz a hot hatchek világába. Most végre megtudhatjuk, milyen erős és mennyire gyors!

Sportos kompakt autóként tér vissza az Integra

Jövőre gyártásba kerül az új Integra, mutatjuk az első képeket.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

Még több erő és luxus a Land Rover Defenderben

További cikkeink a témában