Nagy visszatérő az Integra, melyre legtöbben háromajtós, de kupé formájú autóként emlékeznek, a Type R változatban nagy szárnnyal a csomagtérajtón és egy pörgős négyhengeres szívómotorral az orrában. Az új Acura Integra Type S teljesen más karakter lesz, ezt már most tudjuk.
Legendásan jó japán recept szerint merevített karosszériába került a hegyes motor, aminek teljesítményét kiszolgálta a nagyszerű hangolású futómű, ezért sokan a valaha volt legjobb elsőkerék-hajtású sportautónak tartják a Honda Integra Type R-t.
Ez azonban nagyon távol áll a visszatérő Acura Integrától, ami a Honda Civic alapjait használja.
Ötajtós karosszériával és a kompakt modellnél valamivel nagyobb méretekkel már a megjelenése is egészen mást üzen, mint az 1993-ban megjelent harmadik generáció. A korszak elvárásaihoz igazítva praktikusabb és hétköznapokban jobban használható formában adja meg a hondás élményt.
Kielégítették a rajongók igényeit, ezért az 1,5 literes, négyhengeres turbómotorhoz hatfokozatú kézi váltót is lehet választani. Amerikában az autózás iránt fogékony közönség egyre jobban kedveli a gyors automata helyett a több élményt tartogató manuális váltókat.
Játékba dobják a Honda Civic Type R hajtását használó Integra Type S-t.
Még csak gyári kémfotókat közöltek az autóról, de az már tudható, hogy a 2,0 literes, négyhengeres turbómotor teljesítményét 300 lóerőre csavarták vissza és 6 sebességes kézi váltót párosítottak hozzá.
Álcázott a karosszéria, de sportosabb megjelenést adó, nagyobb hűtőnyílások és határozottabb vonalú lökhárítók, valamint a három kipufogó is egyértelműen utal a Type S változatra.
Ez is érdekelhet: