Harminc év. Ennyi idő telt el azóta, hogy a Honda előállt egy autóval, ami nem volt sem terepjáró, sem kombi, mégis mindkettőből vitt magával valamit. A CR-V 1995 óta velünk van, a hat generáció alatt a világ egyik legkeresettebb SUV-jaként vált ismerté.

A kilencvenes évek közepén a Honda kitalálta, hogy kéne valami, ami nem akkora, mint egy Land Cruiser, de praktikusabb, mint egy kombi. Így született meg a CR-V, a Comfortable Runabout Vehicle.

A Honda CR-V harminc éve mindig pontosan azt adja, amit a vásárlók vártak:

a kilencvenes években kalandot, a kétezres években praktikumot, az elmúlt évtizedben a globális sikert, most pedig hibrid hajtást és jövőképet. És miközben a SUV-piac mára túlzsúfolt lett, a CR-V továbbra is meg tudja mutatni, hogy mit jelent az igazi családi SUV.

A Honda kelet-európai központja Ausztriában idézte meg a CR-V három évtizedét: hat generáció és egy koncepció képekben a következő oldalakon.

Ez is érdekelhet:

Magasan kezd az első plug-in hibrid Honda – CR-V e:PHEV-teszt

A sikeres típus hatodik generációjából nincs gyengén felszerelt, elektromos rásegítés nélküli és hétüléses, van viszont jól használható, tágas, fullos, családi használatra ideális változat.

Max Verstappen is kipróbálta a 800 lóerős Honda CR-V-t

Nem egy családi szabadidő-terepjáró, az biztos.

Új elektromos autót és plug-in hibridet is hozott a Honda. Melyik jön be jobban?

Megnéztük közelebbről a Honda közeli jövőjének három újdonságát.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
8% Piastri
1% Russell
10% Egy másik versenyző