Michelisz Norbi az utóbbi szezonokban az Elantra N-ből épített versenyautóval áll rajthoz a túraautó-világszériában, és most a kompakt szedán utcai változata is megújult, ami láttán csak sajnálhatjuk, hogy nálunk nem forgalmazza a Hyundai.

Egykor Európában is kapható volt az Elantra, de újabban az i30 különböző változatait kínálja helyette a Hyundai. A típus azonban továbbra is készül más piacok számára, ezért érthető, hogy a túraautó-világsorozatokon erre cserélte a versenyautóját a koreai márka. Az Elantra nemrég megújult, most pedig a sportos N változatán volt a sor.

A 2021-ben bemutatott Elantra N eddig sem nézett ki rosszul:

Az alapmodell mintájára az Elantra N is éles vonalakkal szabott, karakteresebb orrot kapott,

újak a laposabb fényszórók, és átszabták a lökhárítókat is, amit a sportváltozaton piros szegélyek díszítenek, míg a hátsó részén a dupla kipufogóvég és a csomagtérfedélre tett légterelő különbözteti meg az N részleg csúcsmodelljét.

A műszaki tartalom, úgy tudjuk, nem változott, továbbra is az i30 N-ből ismerős kétliteres, turbós négyhengeres motor hajtja az első kerekeket,

280 lóerős teljesítménnyel és 393 Nm nyomatékkal. Az Elantra N rövid ideig 290 lóerő leadására is képes, ezzel 5,3 másodperc alatt gyorsul százra. Kár, hogy az európai utakon nem találkozunk vele.

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Elantra még sosem nézett ki ennyire jól

Szerinted nálunk is lenne rá kereslet ezzel a formával?

Michelisz Norbi új modellel fog versenyezni idén

Nem gondoltuk volna, hogy ezt az autót kapja.

Elképesztően menő lett a frissített Hyundai Sonata

Csak frissítés, de olyan, mintha új modell lenne a Sonata.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

750 kilométeres hatótávot ígér a DS következő elektromos autója

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés