Újabban a merész, egyedi dizájnjáról is ismerheted a Hyundait, és a koreai márka legújabb típusa egy elegáns limuzin, semmi máshoz nem fogható formával.

A Hyundai nevéről nem feltétlenül a nagy limuzinok jutnak eszedbe, pedig Grandeur néven ilyet is gyárt a koreai márka immár a nyolcvanas évek óta. A legutóbb akkor hallhattad a típus nevét, amikor a Hyundai gyári csapata futurisztikus stílusban újított fel egy első szériás példányt, és ezek után az új Grandeur is elég látványos jelenség lesz.

Nemrég a Grandeur első szériájából készített retró stílusú koncepcióautót a Hyundai
A Grandeur legutóbbi, 2019-ben bemutatott generációja nem volt elég érdekes

A Grandeur előző szériája legfeljebb a széles hűtőmaszkjával és a trapézalakú fényszóróival keltett feltűnést, de a most leleplezett új modell a karosszériaformájával is kitűnik. A legérdekesebb persze az orra a nappali menetfény fénycsíkjával és

a széles hűtőmaszk két oldalába rejtett fényszórókkal, amivel a Staria kisbusz koncepcióját követi.

A Hyundai egyelőre nem árult el részleteket a Grandeur műszaki tartalmáról, de az látszik, hogy a duplaképernyős műszerfal középkonzoljára került még egy érintőkijelző a klímaberendezésnek,

a kormánykerék formája pedig a nyolcvanas évekbeli őse egyküllős volánjának divatját követi.

A fordulatszámmérő megléte arra utal, hogy egyelőre nem elektromos lesz a Grandeur.

A testvérmárka Kiához hasonlóan a Hyundai is elsősorban a saját, koreai piacára szánja az autót, szóval a Grandeur egészen biztosan nem lesz kapható Európában. Sajnáljuk, mert az biztos, hogy új színt vitt volna az üzleti limuzinok unalomig ismert világába.

Ez is érdekelhet:

A nyolcvanas évekből jött időutazó ez a menő Hyundai

Szivartartó is van az elektromos limuzinban.

Mintha véletlenül gyártásba küldtek volna egy tanulmányautót – Hyundai Ioniq 5-teszt

Pedig a tanulmányautó még durvább volt. Panaszra így sincs okunk, főleg, ha az összkerekes, 72,6 kWh kapacitású csúcsváltozatot járathatjuk meg.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában